مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پایتخت از روز شنبه اردوی یک هفته ای خودشان را در جزیره کیش برپا کرده اند. حضور پرسپولیسی ها در کیش حاشیه های جلبی هم داشته است.

 

آهنگ های درخواستی در هتل شایگان

اجرای موسیقی زنده در رستوران هتل شایگان فضای خاصی در سالن غذاخوری این مجموعه بوجود آورده است. از این رو بازیکنان پرسپولیس هم از فرصت استفاده کرده و از گروه اجرا کننده موسیقی می خواهند، آهنگ های درخواستی آن ها را اجرا کنند.

 

شیث به همبازیانش پاسخ منفی داد

موسیقی زنده در رستوران هتل شایگان موجب شد تا برخی از بازیکنان پرسپولیس با توجه به سابقه خوب شیث در خوانندگی از او بخواهند برایشان آواز بخواند.

 

 اما شیث با این بهانه که برای خواندن در حس قرار ندارد به درخواست همبازیانش پاسخ منفی داد.

 

 

ابتکار مدیران هتل شایگان برای پرسپولیسی ها

مسئولان هتل شایگان، محل استقلال کاروان پرسپولیس در کیش، دست به اقدام جالبی زدند. مدیران این هتل برای مشخص شدن اتاق های مختص به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس،  درب ورودی اتاق های مذکور را با ربان قرمز تزئین کرده اند. این اقدام مدیران هتل مورد استقبال پرسپولیسی ها قرار گرفته است.

 

شوخی های دایی با شاگردانش
روحیه بازیکنان و رضایت آنها از حضور در اردوی کیش به کادرفنی هم سرایت کرده است. از همین رو علی دایی در تمرین امروز و دیروز بارها سر به سر بزرگترهای تیم از جمله شیث رضایی، کریم باقری، مازیار زارع و محمد پروین گذاشت. البته علی دایی نشان داده به هنگام کار بسیار جدی است و نباید به شوخی هایش دل بست!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)