مرجع خبری پرسپولیس : ششمین روز از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش امروز سپری شد. حضور پرسپولیسی ها در این جزیره حاشیه هایی را هم در پی داشته است که با هم می خوانیم.

 

آندرانیک به پرسپولیس نزدیک شد!

آندو با تراکتورسازی قرارداد بست اما هنوز شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد! در جریان دیدار والیبال ساحلی، مازیار زارع در تیم پیروز یعنی تیم شیث حضور داشت اما با این حال او از سوی حبیب کاشانی تهدید شد! سرپرست باشگاه پرسپولیس که داور مسابقه بود به شوخی خطاب به مازیار گفت: « ببین مازیار، حواست رو جمع کن! می دونی که قیمت آندو نصف توئه، خوب نباشی، آندو را میاوریم!»

 

داستان تایم اوت و مولایی

اختلاف امتیاز تیم های شیث رضایی و دایی در ست هایی که برگزار شد، بیشتر از آن چیزی بود که تصور می کردیم! بازیکنان تیم شیث ضعف تیم دایی که مولایی بود را شناسایی کرده بودند و چندین بار توپ را از موقعیتی که او قرار داشت خواباندند.

 

در جریان یکی از ست ها وقتی اختلاف امتیاز تیم شیث با دایی زیاد شد، کاشانی به دایی گفت: «یه تایم اوت بگیر تا بیشتر از این گل نخوردید! دایی هم که مانده بود از دست مولایی چه کار کند، در جواب کاشانی گفت: تایم اوت بگیرم، مولایی را چکار کنم؟! این جمله دایی باعث خنده حاضرین شده بود.

 

مولایی و رحمان تهدید شدند

دیدار والبیال ساحلی که بین تیم دایی و شیث برگزار شد حواشی زیادی داشت. یکی از این حواشی مربوط به صحبت های کاشانی با مولایی و احمدی بود. سرپرست باشگاه که داور این دیدار بود پیش از آغاز کار خطاب به دایی و احمدی گفت: اگر باختید، دنبال تیم دیگری باشید! کاشانی با مولایی و احمدی اتمام حجت کرد اما فایده نداشت و تیم دایی بازنده شد!

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)