خبرگزاری پرسپولیس : در روزی که اعضای تیم ملی ، عملکرد شبکه سوم و کیفیت پخش تلویزیون لبنان در شاهکار کردن رقابت شانه به شانه ای در رضایتمندی داشت شکست تیم ملی برابر لبنان انتقادات از کی روش را به اوج خود رسانده است.

 

 

* خبرنگاران ایرانی حاضر در بیروت پس از دیدار ایران و لبنان از گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی خودداری کردند.

 

* رکن آبادی سفیر ایران در لبنان گفت:  تیم ملی در این بازی خوب بازی کرد اما فوتبال همین است. یک روز می بازید و یک روز می برید. ایران می تواند در آینده این نتیجه را جبران کند. وی در خصوص اینکه نظرش در مورد عملکرد کی‌روش چیست گفت: من خودم همیشه به مربی ایرانی اعتقاد دارم. رکن آبادی همچنین تصریح کرد لبنانی ها به دلیل این شکست به او دلداری داده اند.

 

* هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال  در مورد شکست ایران یک بر صفر ایران مقابل لبنان گفت: وقتی به تهران بازگشتیم باید در جلسه ای شرایط تیم ملی را بررسی کنیم اما کی‌روش باید پاسخگو باشد.

 

* بازیکنان لبنان در نیمه دوم خود را روی زمین می‌انداختند که در یکی از صحنه‌ها کارلوس کی‌روش و سیموئز وارد زمین شدند و بالای سر بازیکن لبنان به این مسئله اعتراض کردند.

* تماشاگران در پایان مسابقه جشن پیروزی گرفتند و سر از پا نمی‌شناختند. آنها چراغ گوشی‌های خود را روشن کردند و با تکان دادن موبایل‌های خود جشن گرفتند.

* گارد ویژه پلیس لبنان در لحظات پایانی بازی برای حفظ امنیت مسابقه مقابل تماشاگران قرار گرفت.

* در لحظات پایانی بازی یک ضربه کرنر به سود ایران اعلام شد و مهدی رحمتی دروازه را رها کرد و برای زدن ضربه سر جلو آمد.

* پس از پایان مسابقه علی کریمی و مسعود شجاعی با داور بازی صحبت و اعتراض خود را اعلام کردند.

* بعد از محرز شدن شکست ایران بازیکنان به تیم ملی لحظاتی روی زمین افتادند. تنها علی کریمی، محمد قاضی، محمد نوری و محمد غلامی زمین را به سرعت ترک کردند. بازیکنان لبنان هم به شدت به جشن و پایکوبی پرداختند. این اولین برد تاریخ لبنان برابر ایران بود.

 

* صداوسیما با پخش غیرمستقیم بازی ایران و لبنان اقدام غیرحرفه‌ای خود را تکمیل کرد. در حالی که مردم فوتبالدوست ایران از ساعت 18:30 منتظر پخش مستقیم دیدار ایران و لبنان بودند، خبری از پخش این مسابقه از شبکه سه سیما نبود.

 

* دوربین برنامه ورزش و مردم از سوی مسئولان استادیوم بیروت توقیف شد. مسئولان ورزشگاه با خبرنگاران و تصویربرداران این برنامه برخورد بدی داشتند.

 

*  بعد از اینکه لبنانی‌ها گل زدند جواد نکونام با یکی از بازیکنان این تیم بر سر بازی جوانمردانه به بحث پرداخت.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)