درگیری هوادار ملوان با مازیار


مرجع خبری پرسپولیس : توهین انزلی چی ها به مازیار زارع ؛ سر دادن شعار داور استقلالی از سوی هواداران پرسپولیس ،  ناراحتی اولادی از گلزنی به پرسپولیس و شادی تعجب برانگیز نوری از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر تیم سابقش و نرفتن به سمت نیمکت این تیم پیش از آغاز مسابقه از جمله حواشی این مسابقه بود.

 

* هواداران پرسپوليس پس از شنيدن خبر شكست 5 بر صفر استيل آذين برابر سپاهان از سوي گوينده ورزشگاه به شادماني پرداختند.

 

* هواداران پرسپوليس با در دست داشتن بنري از عكس ليدر مرحوم استقلال ياد و خاطره وي را گرامي داشتند.

 

*مازيار زارع بازيكن سابق ملوان قبل از شروع ديدار با دسته گل به سمت نيمكت ملوان رفت و به خوش و بش با مربيان و بازيكنان سابق پرداخت.

 

* ماموران حراست به خبرنگاران اعلام كردند كارت آن‌ها براي بازي‌هاي بعدي فاقد اعتبار است و سازمان تربيت‌بدني بايد كارت ديگري را براي ديدارهاي آتي صادر كند. اين در حالي است كه كارت‌هاي جديد هنوز از سوي سازمان تربيت بدني صادر نشده است.

 

 

* 2تيم در شرايطي قبل از بازي به گرم‌كردن خود پرداختند كه كمبود نور و خاموشي پروژكتورهاي ورزشگاه آزادي باعث شد در تاريكي روند آمادگي قبل از بازي را انجام دهند.

* حدود 5 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند كه سكوهاي خالي باعث تعجب پرسپوليسي‌ها و به ‌خصوص حبيب كاشاني سرپرست باشگاه شده است.

* مهرداد اولادي بازيكن سابق پرسپوليس به سمت نيمكت اين تيم رفت و به علي دايي گل اهدا كرد.

*پژمان نوري با وجود تشويق شديد از سوي هواداران پرسپوليس به سمت نيمكت تيم سابق خود نرفت.

*در جايگاه ويژه ورزشگاه، حبيب كاشاني سرپرست پرسپوليس، رسايي قائم مقام اين تيم و غفور جهاني پيشكسوت ملوان حضور دارند.

* حدود 300هوادار ملوان با پيراهن سفيد در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

 

* مربیان پرسپولیس نیز رسم میهمان نوازی را بجا آورده و پیش از آغاز مسابقه سمت نیمکت ملوان رفتند.

 

* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته بارها علیه حسین بادامکی شعار می دادند در بازی امروز با تشویق او از علی دایی می خواستند این بازیکن با تجربه را به زمین بفرستد.

 

* خداداد افشاریان داور بازی بازی پرسپولیس ملوان با تصمیمات خود  صدای هواداران پرسپولیس را بلند کرده بود او در چند صحنه از اعلام خطا به سود پرسپولیس خودداری کرد و این موضوع سبب شد هواداران این تیم با سردادن شعار داور استقلالی و … از این داور می خواستند که قضاوت را رها کند.

 

*احسان خواجه نوري خواننده پاپ كشور براي تكميل مرحله آخر سرود پرسپوليس در ميان هواداران اين تيم حضور دارد.

*مهرداد اولادي مهاجم ملوان پس از به ثمر رساندن پنالتي و باز كردن دروازه پرسپوليس از ابراز شادماني خودداري كرد.

*هواداران پرسپوليس قبل از شروع بازي با ملوان، زودتر به استقبال بازي هفته آينده با استقلال رفتند و با سر دادن شعارهايي خواستار پيروزي در دربي شدند.

*سپهر حيدري پس از دريافت كارت زرد از سوي خداداد افشاريان و از دست دادن دربي به شدت ابراز ناراحتي كرد.

*دايي چندين بار بر سر محمد و ساير مدافعان تيمش فرياد كشيد و در لحظاتي نزديك بود وارد ميدان شود.

* جورج با، که برای عضویت در تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت می کند امروز با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه بازی سرخپوشان را تماشا می کردند.

* بازیکنان تیم ملوان در نیمه دوم با تاخیر وارد زمین شدند.


* در نیمه دوم بازیکنان ملوان بارها خود را روی زمین می انداختندو وقت بازی را تلف می کردند. در یک صحنه حتی علی دایی و حسین عبدی نیز به حرکت ملوانی ها اعتراض کردند به طوری که عبدی برای نشان دادن اعتراض خود بطری آب را به زمین کوبید.


* پژمان نوری که سابقه عضویت در تیم پرسپولیس را دارد پس از گلزنی به تیم سابقش به شدت خوشحالی کرد این در حالی بود که مازیار زارع بدنبال گشودن دروازه ملوان به احترام همبازی های سابقش خوشحالی نکرد.


* هواداران تیم پرسپولیس پس از دریافت گل سوم با سر دادن شعارهایی بازیکنان تیم ملوان و داور را خطاب قرار دادند.


* در دومین دقیقه از وقت های تلف شده یکی از بازیکنان ملوان روی زمین افتاد. بازیکنان ملوان برای رسیدن به این بازیک توپ را به بیرون زدند و پرسپولیسی ها بی توجه به این موضوع بازی را ادامه دادند که این حرکت آنها اعتراض شدید سرمربی ملوان  را بدنبال داشت.


* مازیار زارع در پایان دیدار امشب با توهین یکی از هواداران ملوان روبرو شد و قصد برخورد با وی را داشت که برخی هواداران ملوان وارد ماجرا شدند و بین آنها درگیری بوجود آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)