عکس یادگاری پرسپولیسی ها با یک طوطی!

مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس در گردهمایی امروز پیشکسوتان این باشگاه از مصطفی دنیزلی، حسین هدایتی و حسن غفوری فرد تقدیر کردند.

در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از برخی از پیشکسوتان این باشگاه و همچنین مصطفی دنیزلی، حسن غفوری فرد و هدایتی نیز تقدیر شد.

محمد رویانیان دلیل تقدیر از هدایتی را زحماتی که وی برای پیشکسوتان پرسپولیس طی چند سال اخیر کشیده است عنوان کرد.

دنیزلی نیز در جملاتی کوتاه گفت: من فکر می کنم جدیدترین فرد خانواده پرسپولیس باشم و به عنوان کوچکترین عضو باشگاه هدیه ای را که برای تقدیر به من داده شده را قبول کرده و از همه تشکر می کنم.

یکی از نکات جالب این مراسم رویارویی استیلی و دنیزلی با یکدیگر بود که همدیگر را در آغوش گرفته و به روبوسی پرداختند و لحظاتی نیز با یکدیگر گفتگو کردند. استیلی در این گفتگوی کوتاه برای دنیزلی آرزوی موفقیت کرد.

 

نشست قدیمی های پرسپولیس برای تقدیر از پیشکسوتان این باشگاه و پیروزی مقابل استقلال در دربی در حالی برگزار شد که علی کفاشیان و حسن غفوری فرد هم در این نشست حضور یافتند.

گردهمایی پرسپولیسی های قدیم از ساعت 13:30 امروز در رستوران هزار و یک شب در حالی برگزار شد که ساعت 13:50 علی کفاشیان رئیس و مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و هادی آیت اللهی در این نشست حضور داشتند.

در این نشست که به منظور تقدیر از حسین هدایتی و محمود خوردبین از پیشکسوتان پرسپولیس و پیروزی سرخپوشان در دربی مقابل استقلال برگزار شد علاوه بر مسئولان فدراسیون فوتبال، محمود خوردبین، حسین هدایتی، حسن غفوری فرد نماینده مجلس، علی پروین، امیر عابدینی، احمدرضا عابدزاده، جواد الله وردی، حمید جاسمیان، جعفر کاشانی، هادی طاووسی، بیوک وطن خواه، علیرضا عزیزی، محمد صادقی، کاظم سید علیخانی، مرتضی فنونی زاده، پایان رافت، محمد زادمهر، حمید استیلی، همایون بهزادی و حسین کلانی نیز حضور داشتند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از جمله محمد رویانیان و جمشید زارع و همچنین مصطفی دنیزلی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم از حاضران در این نشست بودند. حمید استیلی در بدو ورود به جلسه در صندلی مقابل درب ورودی نشست که در این هنگام بازیکنان پرسپولیس به سمت وی رفتند و با سرمربی پیشین پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.

همچنین محمد نصرتی در کنار استیلی و دورتر از بازیکنان نشست. شیث رضایی هم پس از حضور در کنار این مدافع پرسپولیس قرار گرفت.

در ابتدای این نشست ترابی سخنگوی کمیته پیشکسوتان با بیان اینکه این برنامه به مناسبت تقدیر از حسین هدایتی و محمود خوردبین و همچنین پیروزی پرسپولیس برای استقلال برگزار شده است، پرسپولیس را مدیون بزرگان آن باشگاه دانست و به معرفی نفرات حاضر در این برنامه پرداخت.

وی همچنین افزود: دلیل تشکیل کمیته پیشکسوتان این بود که پرسپولیس در جدول 15 شده بود و از آقای هدایتی نیز تشکر می کنیم که به پیشکسوتان جا و مکان داد.

مجری برنامه نیز در ادامه اظهار داشت: هادی طاووسی، امیر عابدینی و محمد دادکان از پیشکسوتان پرسپولیس هستند که پیشنیه ریاست بر فدراسیون را هم داشته اند و مصطفوی هم دیگر رئیس فدراسیون سرخپوش بوده. همچنین مرحوم پرویز دهداری، همایون بهزادی، محمد مایلی کهن، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی، کریم باقری، افشین پیروانی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی نیز 11 سرخپوشی بودند که افتخار بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را داشته اند.

 

نشست هم اندیشی پیشکسوتان پرسپولیس در حالی برگزار شد که برخی بازیکنان و قدیمی های این تیم با یک طوطی عکس یادگاری گرفتند!

* در این مراسم حضور حمید استیلی و ناصر محمد خانی بیش از همه نفرات جلب توجه می کرد که در ابتدا و پایان آن اکثر پیشکسوتان و بازیکنان فعلی این تیم به سوی آنها رفتند و با این دو بازیکن قدیمی دیدار و گفتگو کردند.

* از بین چهره هایی که با حمید استیلی دیدار کرد مهدی مهدوی کیا بود. این دو در پایان مراسم و پس از روبرو شدن با همدیگر به گرمی از همدیگر استقبال کردند و استیلی برای مهدوی کیا آرزوی موفقیت کرد.

* ناصر محمد خانی که آخرین عضو حاضر در این مراسم بود ابتدا از خبرنگاران پرسید که اگر مراسم تمام نشده وارد سالن شود و پس از اینکه وارد مراسم شد در گوشه ای نشست، علی پروین پس از دیدن محمد خانی به سمت او رفت و به وی گفت تو که نمی آیی ما میاییم و محمدخانی نیز با عذرخواهی گفت متوجه نشدم زیرا تازه وارد سالن شدم.

* در سالن غذاخوری یک طوطی بزرگ وجود داشت که سوژه اکثر نفرات بود و بسیاری از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس با این طوطی عکس انداختند. نکته جالب توجه این بود که مرتضی فنونی زاده وقتی خواست از کنار این طوطی عبور کند این پرنده جیغ کشید که باعث ترسیدن این بازیکن پیشین پرسپولیس شد.

* برگزاری این نشست فرصت مناسبی برای تبلیغات یکی دو کاندیدای مجلس بود. همچنین کاندیداهای دیگر نامه هایی را به برخی پیشکسوتان می دادند و از آنها برای حضور در نشست هایی دعوت می کردند.

* در پایان مراسم علی پروین در کنار درب ورودی قرار گرفت و حاضران را بدرقه کرد.

* همایون بهزادی یکی از ستاره های بزرگ پرسپولیس لحظاتی که پشت تریبون قرار گرفت تا در مورد این گردهمایی صحبت کند، حسن غفوری فرد وارد سالن شد و این مسئله نظم مراسم را به هم ریخت و صحبت های بهزادی را قطع کرد که این پیشکسوت پرسپولیس از این مسئله بسیار ناراحت شد.

* شیث رضایی بازیکن محروم پرسپولیس نیم ساعت بعد از آغاز مراسم از محل برگزاری این گردهمایی خارج شد.

* ناصرمحمدخانی، حمید استیلی، پایان رافت و سعید عزیزیان در کنار همدیگر نشسته بودند و خاطرات جذابی را تعریف می کردند ضمن اینکه بازیکنان دهه 50 پرسپولیس در بخشی از سالن گرد هم آمده بودند و در مورد وضعیت این تیم با همدیگر صحبت می کردند.

* در پایان مراسم علی کفاشیان و امیر عابدینی با همدیگر روبرو شدند و به گرمی از یکدیگر استقبال کردند. آنها در خصوص وضعیت آینده فدراسیون فوتبال نیز با همدیگر دقایقی صحبت کردند.

* مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم پس از صرف نهار به سمت پیشکسوتان پرسپولیس رفت و با آنان به گرمی دیدار و گفتگو کرد.

* حاجیلو مجری برنامه بارها از خاطرات خود با عابدزاده صحبت می کرد که در یکی از این خاطرات به روز بازی ایران مقابل استرالیا در سال 97 اشاره کرد و صحنه ای که عابدزاده از تور پاره عبور کرد و تمام اتفاقاتی که باعث شد ایران غرق شادی شود.

* در پایان مراسم محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بیش از همه نفرات حاضر در نشست مورد توجه رسانه ها قرار گرفت به شکلی که وی حدود نیم ساعت با آنها به گفتگو پرداخت.

* محمود خوردبین، علی دایی و کریم باقری به این مراسم دعوت شده بودند و از همه مهمتر قرار بود خوردبین در این جلسه تقدیر شود این نفرات در مراسم شرکت نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)