مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مسابقه برابر الغرافه شروعی طوفانی داشت و با دوگل پیش افتاد ، شروع ديدار حاشيه‌هايي داشت.

* حدود هزار نفر از ايرانيان مقيم دوحه به ورزشگاه الغرافه آمده‌اند و تيم پرسپوليس را با در دست داشتن پرچم‌هاي ايران و قرمز رنگ تشويق مي‌كنند.

جالب اين كه تعدادي از تماشاگران قطري نيز در ميان پرسپوليسي‌ها به چشم مي‌خورند. سهم هواداران الغرافه نيز هزار نفر است و با توجه به اينكه ميزبان هستند، با طبل و شيپور تيم‌شان را تشويق مي‌كنند.

 

* پس از گل‌هاي اول و دوم پرسپوليس در دقايق اوليه مسابقه، ايرانيان حاضر در ورزشگاه به شدت پرسپوليس و ايران را تشويق مي‌كنند.

* تماشاگران الغرافه نيز پيش از شروع بازي هنگام حضور تيم‌ها در زمين، فرهاد مجيدي بازيكن ايراني تيم‌شان را به شدت تشويق مي‌كردند و سعي داشتند به او انگيزه مضاعف بدهند.

* از مهمانان ويژه ايراني حاضر در ورزشگاه مي‌توان به سفير و اعضاي سفارت ايران در دوحه، پيشكسوتان پرسپوليس چون كريم باقري، ابراهيم آشتياني، حسين كلاني و اسماعيل هلالي اشاره كرد.

* پيش از شروع بازي نيمكت نشينان تيم الغرافه به سمت نيمكت پرسپوليس آمده و به پرسپوليسي‌ها و مربيان‌شان خوش‌آمدگفتند.

* در ميان پرسپوليسي‌ها وحيد هاشميان، مجتبي شيري، ابراهيم شكوري و حسين هوشيار در ليست تيم نبوده و در جايگاه ويژه نشسته‌اند.

* پس از گل دوم پرسپوليس، هواداران الغرافه دست از تشويق تيم‌شان برداشتند اما دقايقي بعد از آن دوباره شروع به تشويق كردند.

* پوستر كوچكي از فرهاد مجيدي نيز در دست دو نفر از هواداران الغرافه در جايگاه تماشاچيان اين تيم ديده مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)