مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دقایق بازی رفت فینال جام حذفی جشن قهرمانی گرفتند!

 

 هواداران ملوان كه در جايگاه استقلالي‌ها در ورزشگاه آزادي حضور دارند، پس از به ثمر رسيدن گل اين تيم شعار “ملوان آسيايي ” سر دادند. همچنين پس از اين گل پرچم‌هاي آبي و سفيد ملواني‌ها در ورزشگاه به اهتزاز درآمد. علي حسني صفت دروازه‌بان ملوان نيز بارها از سوي هواداران تشويق شد.

* رضا عنايتي مهاجم سپاهان نيز در ورزشگاه حضور داشت.

* با وجود اينكه نيمه اول رو به پايان بود همچنان تماشاگران به ورزشگاه وارد مي‌شدند به طوري كه طبقه بالاي ورزشگاه آزادي نيز در حال پر شدن است.

* تعدادي از هواداران پرسپوليس كه بليت جايگاه VIP را در دست داشتند به علت نبود جا نتوانستند در محل‌هاي تعيين شده مستقر شوند و نسبت به اين موضوع معترض بودند كه چرا با وجود بليت‌ فروشي جايي براي نشستن ندارند.

* پس از به ثمر رسيدن گل ملوان وحيد هاشميان كاپيتان پرسپوليس توپ را از درون دروازه خارج كرد و براي شروع مجدد بازي به وسط زمين منتقل كرد.

* در طبقه دوم ورزشگاه بنر بزرگي پهن شده كه روي آن نوشته شده است “پيشاپيش پنجمين قهرماني پرسپوليس را در جام حذفي به پر طرفدارترين تيم آسيا تبريك مي‌گوئيم. ” البته تماشاگران پرسپوليس جلوي اين بنر را گرفتند.

* در دقيقه 40 مسابقه حسين بادامكي در حالي كه در شرايط خوبي قرار داشت پاس نوري به او ارسال نشد كه اعتراض بادامكي را در برداشت.

* ابوالحسن جعفري در دقيقه 37 از ملوان با كارت قرمز مستقيم فغاني از زيمن مسابقه اخراج شد. پس از اين اخراج كادر فني ملوان يك تعويض زودهنگام را انجام داد و مهدي دغاغله، زننده تك گل نيمه اول را از زمين مسابقه خارج و پورغلامي به جاي او وارد زمين شد.

* بلافاصله پس از پايان نيمه اول بازيكنان و كادر فني ملوان به صورت دسته‌جمعي به سمت داور رفتند و نسبت به پنالتي كه عليه اين تيم اعلام شده بود اعتراض كردند. سعيد سالارزاده در متن اين اعتراضات قرار داشت.

* قبل از زدن ضربه پنالتي پرسپوليس توسط مازيار زارع هواداران اين تيم يكصدا او را مازيار قايقران صدا زدند. پس از گل نشدن ضربه پنالتي مازيار زارع همه بازيكنان به سمت او آمدند و به وي دلداري دادند. حقيقي نيز بلافاصله پس از سوت پايان نيمه اول در تونلي كه به سمت رختكن ختم مي‌شد به زارع دلداري داد.

* اشپيتيم آرفي مهاجم پرسپوليس كه روي نيمكت حضور دارد از سوي هواداران تشويق شد.

* غفور جهاني بازيكن اسبق تيم‌هاي ملي فوتبال و ملوان در ورزشگاه حضور دارد و اين ديدار را از نزديك تماشا مي‌كند.

* گوينده ورزشگاه چندين بار درگذشت پدر كفاشيان را به رئيس فدراسيون فوتبال تسليت گفت.

 

در دقيقه 55 هادي نوروزي در محوطه جريمه ملوان سرنگون شد كه علي دايي و تماشاگران پرسپوليس معتقد بودند اين صحنه پنالتي بود. دايي به شدت به داور اعتراض كرد و تماشاگران پرسپوليس نيز با زدن سوت‌هاي ممتد به تصميم داور كه به مهاجم پرسپوليس به دليل شبيه سازي كارت زرد نشان داد اعتراض كردند. محمود خوردبين سرپرست تيم نيز به داور چهارم اعتراض كرد.

* طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه 82 هزار و سيصد نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* هادي نوروزي با كارت زردي كه گرفت ديدار برگشت با ملوان را به دليل دو اخطاره بودن از دست داد. محمد نزهتي از ملوان نيز با دريافت كارت زرد بازي برگشت را از دست داد.

*تماشاگران دو تيم پرسپوليس و ملوان عليه يكديگر شعار سر دادند با يكديگر درگيري لفظي شديدي پيدا كردند.

*مهرداد اولادي و مازيار زارع بعد از اعلام خطا با يكديگر درگير شدند و پژمان نوري نيز با زارع جر و بحث كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)