بیانیه برای حمایت از کریمی

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی پس از ورود به ورزشگاه به شدت از سوی هوداران پرسپولیس تشویق شد و آنها با شعار ‘ محسن آقای گل ‘ و ‘ محسن رفت و برگشت ‘ از بازیكن سابق خود استقبال كردند.

 

علی پروین و محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس در جایگاه ویژه بازی حضور داشتند.

 

شماری از هواداران پرسپولیس بیانیه‌ای شفاهی در حمایت از علی کریمی خواندند. آنها می‌گفتند” سازمان لیگ بداند که علی کریمی هیچ مشکلی ندارد که بخواهد به کمیته انضباطی فدراسیون برود.”

* حسین هدایتی مالک باشگاه استیلی آذین در ورزشگاه آزادی حضور داشت. محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس نیز یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.

* سومدیک مربی آلمانی پرسپولیس در چند صحنه به تصمیم‌های فغانی داور مسابقه اعتراض کرد.

*بهادر عبدی بعد از گلزنی به پرسپولیس به سمت دایی رفت تا شادی کند اما دایی شادی نکرد و به عبدی گفت به ادامه بازی بپردازد.

* در پایان مسابقه علی کریمی و بهادر عبدی پیراهن‌هایشان را تعویض کردند.

* علی پروین نیز در کنار جایگاه با شماری از هواداران صحبت کرد.

 

تماشاگران پرسپولیس با شعار راهشون ندادن آسیا ، علیه استقلالی ها موضع گیری کردند.

 

حرکت آکروبات ممدوتال در دفع توپ تماشاگران را به وجد آورد.

 

* تماشاگران پرسولیس در ابتدای مسابقه با شعار “سازمان لیگ می‌دونه، داش علی عشقمونه” به سازمان لیگ انتقاد و کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.

* در هنگام ورود علی دایی به زمین، از بلندگوی ورزشگاه قرآن پخش شد که سرمربی راه آهن به احترام کلام الله مجید ایستاد تا تلاوت قرآن تمام شود.

* سرمربی پیشین پرسپولیس در بدو ورود به زمین مورد تشویق تماشاگران این تیم قرار گرفت و به سمت هر دو جایگاه رفت و با دست تکاندن و تعظیم به تشویقهای آنان پاسخ داد. دایی سپس به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با تمامی عوامل این تیم احوالپرسی کرده و دسته گلهایی را به رسم یادبود دریافت کرد. دایی در نهایت این گلها را به سمت تماشاگران پرسپولیس پرتاب کرد.

* پیش از آغاز مسابقه و در حالی که در بازیهای گذشته پیش آمده بود علی کریمی و جواد کاظمیان به سمت علی دایی نرفته بودند در این مسابقه و پیش از آغاز بازی، علی کریمی تمام بازیکنان خود را به سمت نیمکت راه آهن برد. پرسپولیسی‌ها پشت سر علی کریمی و به صورت منظم به سمت علی دایی رفته و با وی دیدار کرده و برای حضور در زمین مسابقه از سرمربی پیشین این تیم رخصت گرفتند.

* از دقیقه پنجم بازی نورافکنهای ورزشگاه روشن شد تا تماشاگران اندک پرسپولیس زیر نور تماشاگر بازی تیم محبوب خود باشند.

* پیش از آغاز مسابقه تماشاگران پرسپولیس با شعار “مصطفی دنیزلی برگرد به تیمت” سرمربی ترکیه‌ای که یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم است را تشویق کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)