خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر شهرداری باغستان به پیروزی ۵ بر صفر رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز با حضور در زمین درفشی‌فر در یک دیدار دوستانه برابر شهرداری باغستان حاضر شد.

* مسئولان باشگاه ترافیک برزیل همراه با محمد رویانیان در مجموعه درفشی‌فر برای بازدید از مکان تمرین پرسپولیس حاضر شدند و پس از بررسی امکانات درفشی فر، در جلسه‌ای با مانوئل ژوزه و دستیاران او به صحبت پرداختند. همچنین این گروه گفت و گویی با علی کریمی داشتند.

 

در این بازی رویانیان با حضور در ورزشگاه «درفشی فر» جلسه‌ای کوتاه با مدیران آکادمی فوتبال برزیل برگزار کرد. او همچنین بعد از پایان بازی در رختکن با ژوزه و کادر فنی جلسه گذاشت.

* دو بنر از طرف هواداران پرسپولیس در زمین درفشی‌فر نصب شده بود. روی یکی از این بنرها نوشته شده «به احترام سردار، آقای شوالیه خبردار» . بنر دوم به حمایت از علی کریمی نصب شده بود.

* تماشای این مسابقه برای هواداران رایگان بود و حدود 200 پرسپولیسی از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

* علی کریمی به دلیل مصدومیتی که دارد مشغول فیزیوتراپی است.

* اسماعیل زاده که دچار مصدومیت شده، دور زمین به صورت اختصاصی می دود.

*کریم انصاری‌فرد غایب بود. همچنین محمد قاضی و علی کریمی با حضور در کلینیک باشگاه به فیزیوتراپی پرداختند.

* پرسپولیس در نیمه اول با ترکیب شهاب گردان ، جلال حسینی، حسین ماهینی، مهدوی‌کیا، نقی‌زاده، مهرداد پولادی، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن بنگر، هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی به میدان رفت.

*نیمه اول بازی دوستانه پرسپولیس با شهرداری باغستان با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. جواد کاظمیان و هادی نوروزی گل‌های پرسپولیس را به پایان رساندند.

*پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب عابدزاده، قدمی، آقازمانی، بنگر، پولادی، ‌علی‌عسگر، نورمحمدی، خانزاده، احمدزاده‌، رضایی و سیف الهی به میدان رفت.

*پرسپولیس  در نهایت با نتیجه 5 بر صفر موفق شد از سد تیم شهرداری باغستان عبور کند. گل های پرسپولیس را در نیمه دوم آقازمانی، سیف الهی و پولادی به ثمر رساندند.

*در پایان تمرین محمد رویانیان، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا کنار دیگ خورشت نذری که در محل تمرین برای مراسم عزاداری وجود داشت حاضر شدند و آن را هم زدند. کریمی و رویانیان به این ترتیب نشان دادند اختلافات را پشت سر گذاشتند و با هم آشتی کردند. بعد از بازگشت کریمی به تمرینات پرسپولیس این برای اولین بار بود که کریمی و رویانیان کنار هم حضور می یافتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)