مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم به مصاف هم رفتند که این بازی با حاشیه هایی نیز همراه بود.

در ابتدای این دیدار عبدالله ویسی سرمربی و كادر فنی تیم صبای قم به استقبال مصطفی دنیزلی سرمربی و سایر اعضای كادر فنی تیم پرسپولیس تهران رفتند.

* تماشاگران، استقبال بی نظیری از این بازی كردند و با حضور 15 هزار نفر گنجایش تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم تكمیل شد که نیم بیشتری از آنان را تماشاگران طرفدار پرسپولیس تشکیل می دادند.

* نزدیك به 60 درصد تماشاگران را طرفداران تیم پرسپولیس تهران و 40 درصد را تماشاگران منتسب به تیم صبای قم تشكیل می دادند.

* تیم پرسپولیس ساعت 55/13 دقیقه و تیم صبای قم از ساعت 14 به منظور گرم كردن وارد زمین شدند.

*‌ تعداد زیادی از تماشاگران تیم صبای قم با پرچم های آبی رنگ در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم حضور یافته بودند.

*‌ در این مسابقه، میلاد نوری و رامین رضاییان به دلیل محرومیت و محسن بیات به دلیل مصدومیت تیم صبای قم را همراهی نكردند.

ضمن این كه در تیم پرسپولیس نیز وحید هاشمیان، ایمن زاید، هادی نوروزی و علیرضا محمد به دلیل مصدومیت نتوانستند در تركیب 18 نفره این تیم جای گیرند.

*‌ عبدالله ویسی در دقیقه 62 بازی به شدت به داوری اعتراض كرد، این مربی همچنین در پایان بازی به شدت نسبت به پنالتی دوم تیم پرسپولیس و اخراج اكبر صادقی معترض بود.

* غلامرضا رضایی، امیرحسین فشنگچی و محمد نوری بازیكنان تیم پرسپولیس تهران كه سه فصل پیش در تیم صبای قم بازی می كردند، توسط هواداران صبا تشویق شدند.

*‌ حضور افراد غیر خبرنگار در جایگاه خبرنگاران، مشكلاتی را برای اصحاب رسانه بوجود آورده بود.

*‌ عوامل یگان ویژه، ترابری و فنی صدا و سیما و برخی كودكان و تماشاگران عادی جزو افراد غیر خبرنگار حاضر در جایگاه بودند.

*‌ مهدی مهدوی كیا در دقیقه 78 به جای حسین بادامكی وارد میدان شد و به این ترتیب او امسال دو بار با پیراهن های تیم های پرسپولیس تهران و داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر قم به میدان رفت.

*‌ این مسابقه در هوایی ابری در دمای 12 درجه بالای صفر، رطوبت نسبی 50 درصد و سرعت باد 36 كیلومتر در ساعت برگزار شد.

*‌ در نیمه نخست این دیدار، یك دقیقه و در نیمه دوم نیز سه دقیقه وقت اضافه توسط داور بازی در نظر گرفته شد.

 

* با وجود اعلام دو ضربه پنالتی برای صبا و چشم پوشی داور از چند صحنه مشکوک خطا روی بازیکنان پرسپولیس درون محوطه جریمه حریف ویسی پس از بازی عامل تساوی تیمش را داوری اعلام کرد و گفت داور برای پرسپولیس پنالتی های خنده دار گرفت. وی که به شدت عصبانی بود و به سوالات فنی پاسخ نمی داد گفت “برای خودم و فوتبال پاک متاسفم”.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)