مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حضور 400 تماشاگر ورزشگاه آزادی در مسابقه افتتاحیه جام ولایت برابر ناسیونال پاراگوئه به برتری دست یافت.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس این در حالی است که در آغاز بازی حدود 80-100 نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که در شروع نیمه دوم این تعداد 4 برابر شده و به حدود 400 نفر افزایش یافت.

 

* زمان و ساعت نامناسب برگزاری و همچنین حضور تیم ها با بازیکنان ذخیره شان در مسابقات جام ولایت از علل استقبال کم تماشاگران است.

 

* تعداد بالای تبلیغات روی پیراهن تیم ناسیونال جلب توجه می کرد . علاوه بر جلوی پیراهن ، بالا و پایین پشت پیراهن و همچنین روی آستین های بازیکنان این تیم نیز تبلیغات حامیان مالی نقش بسته بود.

 

* میثاق معمارزاده با وجود مصدومیت اندکی که داشت با درد در این بازی حاضر شد.

 

* مهرداد اولادی در دقیقه 74 بازی قصد ورود به زمین را داشت که کادرفنی از انجام این تعویض پشیمان شد.

 

* چندین دقیقه پس از ورود رضا حمزه پور ، بازیکن تیم بزرگسالان پرسپولیس به زمین گزارشگر بازی به دنبال پیدا کردن نام این بازیکن روی آنتن بود و  سرانجام در لحظات پایانی نام این بازیکن را به او اطلاع دادند.

 

* تشیوق شیث رضایی از جایگاه معروف لیدرهای باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات حاشیه ای هفته قبل جالب توجه بود.

 

* در دقیقه 60 مسابقه نوروزی یک گل مردود هم به ثمر رساند و در حالی که صالحی داور بازی ، مسابقه را متوقف کرده بود نوروزی با یک ضربه چیپ دروازه حریف را باز کرد.

 

* تماشاگران علیه مجیدی موضع گیری کرده و با شعار مجیدی یادت باشه کریمی سرورته به تشویق کاپیتان پرسپولیس که در اردوی تیم ملی حاضر است پرداختند.

 

* احمدرضا عابدزاده که به تازگی به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس انتخاب شده به شدت تشویق شد. سعید عزیزیان در این بازی روی نیمکت پرسپولیس غایب بود و به زودی برای تسویه حساب به باشگاه خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)