پرسپولیس نیوز : میان هواداران نفت تهران درگیری شدید فیزیکی رخ داد که این قائله خیلی زود تمام شد.

 در حالی که دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس در نیمه دوم در حال پیگیری بود میان هواداران تیم فوتبال نفت تهران درگیری شدیدی به وجود آمد. در این صحنه چند هوادار نفت تهران با یکدیگر به درگیری فیزیکی پرداختند به طوری که پای نیروی انتظامی هم به میدان آمد و خیلی سریع این افراد را از یکدیگر دور کرد. شدت این درگیری به حدی بود که برای لحظاتی نیمکت‌نشینان و بازیکنان دو تیم هم محو تماشای این درگیری شده‌ بودند.

* قبل از تعویض میثم حسینی، حمید درخشان به شدت از عملکرد بازیکن تیمش ناراحت بود و با عصبانیت از امامی‌فر مربی پرسپولیس خواست که هرچه سریع‌تر علی عسگر وارد زمین شود و میثم حسینی از بازی بیرون بیاید.

* هواداران پرسپولیس دراین بازی در چند صحنه به داور بازی فحاشی کردند.

* در میان 200 هوادار تیم نفت حدود 100 نفر با پرچم‌های آبی در ورزشگاه حضور داشتند.

* هواداران پرسپولیس به عملکرد هادی نوروزی کاپیتان این تیم به شدت معترض بودند و از درخشان خواستند تا او را تعویض کند.

* علیرضا منصوریان بعد از گل نفت برای هواداران استقلالی که در ورزشگاه حضور داشتند دست تکان داد.

* بعد از گل عباس‌زاده میثم حسینی از همه بیشتر از این بازیکن تشکر کرد که دروازه نفت را باز کرده است.

* در لحظاتی که هواداران پرسپولیس علیه داور بازی شعار می‌دادند چند نفر از ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه با دوربین فیلمبرداری از هواداران این تیم فیلمبرداری کردند.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد همراه با پسرکوچکش به ورزشگاه آمده بود.

* محمد عباس‌زاده بازیکن تعویضی پرسپولیس که لحظاتی پس از ورود به این تیم دروازه نفت را باز کرد پس از چند بازی غیبت امروز برای تیمش بازی کرد.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه داور مسابقه شعار دادند کردند و نسبت به قضاوت او معترض بودند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با شعار «طارمی زلزله» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عدم نتیجه‌گیری امیر قلعه‌نویی خواستار حضور فرهاد مجیدی در این تیم شدند.

* با توجه به اینکه پرسپولیس توانسته در دو دربی 10 نفره استقلال را شکست دهد هواداران این تیم کری جدیدی را در ورزشگاه تختی می‌خواندند. آنها از عدد یک تا 10 می‌شمارند و پس از آن شعار می‌دهند «10 نفره یادت نره».

* مرتضی پورعلی‌ گنجی بازیکن تیم فوتبال نفت در اواسط نیمه اول از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که با سر بانداژ شده به بازی ادامه می‌دهد.

* در جریان مسابقه داور به یکی از بازیکنان نفت کارت نشان نداد که این موضوع با اعتراض هواداران روبرو شد و آنها شعار سر دادند که کارت‌های داور در جیب اسماعیل حسن‌زاده جا مانده است.هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه رئیس کمیته انضباطی سر می‌دهند و معتقدند که جریمه پرسپولیس به خاطر برد استقلال بوده و اگر آبی‌پوشان شکست نمی‌خوردند این اتفاق رخ نمی‌داد.

* محسن بنگر، حسین عبدی و محمد نوری که در جایگاه ویژه حضور دارند از سوی هواداران تشویق شدند.

* در یکی از صحنه‌ها علیرضا منصوریان نسبت به تصمیم کمک‌داور معترض بود و به داور چهارم اعتراض کرد که پس از آن خوردبین هم واکنش نشان داد این مسئله باعث شد تا منصوریان به سمت خوردبین برود.

* حدود 8 هزار نفر در ورزشگاه تختی حاضر شدند که 200 نفر هواداران تیم نفت تهران را تشکیل می‌دهند.

* در دقیقه 35 نیلسون واکنشی داشت که باعث شد هواداران او را تشویق کنند.

* در دقیقه 42 مهدی طارمی پشت محوطه جریمه نفت سرنگون شد که هواداران معتقد بودند داور باید امین حاج‌محمدی را از زمین بازی اخراج می‌کرد اما داور به او کارت زرد نشان داد. پس از این صحنه حمید درخشان به سمت کمک‌داور رفت و معتقد بود باید پنالتی اعلام می‌شد.

* پس از اینکه در صحنه‌ای خانزاده نسبت به دریافت کارت زرد معترض بود سوشا مکانی و برخی نیمکت‌نشیان پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.

* پس از صحنه‌ای که پرسپولیس گل دریافت کرد درخشان نسبت به عملکرد میثم حسینی معترض بود.

* محمد نوری و محسن بنگر پس از پایان نیمه نخست به رختکن سرخ‌پوشان رفتند.      

در جریان بازی پرسپولیس و نفت تهران هواداران این تیم معتقد بودند اگر هواداران استقلال 90 دقیقه هم فحاشی کنند، هیچ برخوردی با آنها نمی‌شود.

 * هواداران پرسپولیس برای دقایقی علیه علیرضا بیرانوند شعار سردادند که در نهایت دروازه‌بان نفت با انجام حرکتی زشت به آنها عکس‌العمل نشان داد.

* اعتراض هواداران پرسپولیس به اسماعیل حسن‌زاده ادامه داشت و آنها معتقد بودند که چون پرسپولیس تیم حسن‎زاده (استقلال) را در دربی شکست داده آنها محروم شده‌اند.

* غلامرضا رضایی، مهاجم نفت پس از اینکه گل این تیم را به ثمر رساند خوشحالی نکرد ولی در عوض هواداران نفت به شدت خوشحال بودند.

 * بعد از اینکه داور در چند صحنه علیه تیم پرسپولیس سوت زد هواداران این تیم با شعار «داور توجیه شده» علیه داور شعار سردادند.

 * پس از اینکه مثیم حسینی در نیمه دوم دچار یکی دو اشتباه شده حمید درخشان با حالتی عصبانی به محمدرضا امامی‌فر گفت سریعا شرایط حضور حمید علی‌عسگر در زمین را فراهم کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)