مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس روز گذشته در ديداري تداركاتي موفق شد با گل‌هاي مازيار زارع و محمد نوري 2 بر صفر بر پرسپوليس قائمشهر غلبه كند. این دیدار با حواشی همراه بود که در پی می خوانید:

 

حدود 500 هوادار از نزديك بازي دو تيم را تماشا كردند. آنها ضمن تشويق شديد دايي و كاشاني بازهم موضع‌گيري‌هايي عليه افشين قطبي انجام دادند و شعارهايي مبني بر اينكه “قطبي يادت باشه دايي سرورته ” سر دادند. هواداران به شدت از خط خوردن 4 بازيكن پرسپوليس قبل از تشكيل اردوي تيم ملي انتقاد كردند. ضمن اين كه از سعيدلو خواستند همچنان به حبيب كاشاني در مديريتش اعتماد كند.

در تيم پرسپوليس قائمشهر حدود 90 درصد از بازيكنان زير 23 سال بودند كه در ابتداي بازي با رخصت گرفتن از علي دايي و كريم باقري بازي خود را شروع كردند.

 


* هروه اوسال مهاجم بوركينافاسويي پرسپوليس با لباس شخصي پس از گفت‌وگويي با دايي و كاشاني نظاره‌گر بازي بازيكنان پرسپوليس شد. او دقايقي نيز در بين هواداران حضور پيدا كرد.

* فشنگچي و كريم باقري در بازي روز گذشته به ميدان نرفتند و تنها به صورت اختصاصي با مولايي كار كردند. يحيوي نيز براي دو دروازه‌بان تستي تمرينات ويژه‌اي در نظر گرفته بود.

* در حاشيه بازي ديروز حبيب كاشاني پس از اينكه وارد زمين شد دقايقي با لباس شخصي پا به توپ و مشغول حركات نمايشي در پشت دروازه شد. همين موضوع باعث شد هواداران با حركات كاشاني به وجد بيايند و به او لقب مارادونا بدهند.

*حسين بادامكي به دليل حضور در مراسم ازدواج خود غيبت داشت. بازيكنان ملي‌پوش در رده بزرگسالان و اميد پرسپوليس نيز غايب بودند.

* در اين بازي بازيكنان پرسپوليس در نيمه اول با دادن پاس‌هاي كوتاه و بلند به يكديگر بيشتر بازي را در نيمه زمين حريف دنبال كردند اما در خط حمله آن قدرت هميشگي را نداشتند. در نيمه دوم نيز بازي همينطور دنبال شد اما حريف با ضد حملاتي كه انجام داد باعث شد پرسپوليسي‌ها بدون محابا به دروازه آنها يورش نبرند.

* حوزه اختيارات تارتار بيشتر از عبدي بود. تارتار كنار زمين ايستاده بود و حرف‌هاي دايي را به بازيكنان منتقل مي‌كرد اما عبدي روي نيمكت در كنار دايي به يادداشت برداري مي‌پرداخت.

* در پايان بازي حبيب كاشاني و علي دايي با حضور در اردوي قرمزپوشان قائمشهري از آنها بابت حضورشان در زمين شركت واحد تقدير و تشكر كردند و عكس يادگاري انداختند.

* حبيب كاشاني در پايان بازي روز گذشته در جمع خبرنگاران حضور پيدا كرد و با دلجويي از آنها و هواداران اعلام كرد به زودي تسهيلات رفاهي ويژه‌اي را براي خبرنگاراني كه روز گذشته حداقل 3 ساعت در بازي بودند و هيچ‌گونه مسائل رفاهي براي استفاده نداشتند فراهم خواهد كرد.

كاشاني اعلام كرد ظرف 8 -9 روز آينده تمرينات پرسپوليس به ورزشگاه درفشي‌فرد انتقال پيدا خواهد كرد و در آنجا براي اينكه هواداران بتوانند بازيكنان دلخواه خود را ببينند و همچنين خبرنگاران راحت‌تر بتوانند به كار خود بپردازند مكان‌هاي ويژه‌اي آماده‌سازي شده است.

* پرسپوليسي‌ها امروز جمعه استراحت مي‌كنند و پس از تمرين فرداي خود روز يكشنبه در ديداري تداركاتي به مصاف پيكان تهران خواهند رفت.

* در پايان بازي روز گذشته جلسه ويژه‌اي مابين حبيب كاشاني، مهدي تارتار ، حسين عبدي و محمدعلي يحيوي برگزار شد. در اين ديدار در خصوص مسائل مختلف و مشكلات پيش آمده بين مربيان پرسپوليس و اتفاقات اردوي آلمان بحث و گفت‌وگو شد.

* تركيب پرسپوليس در نيمه اول
رحمان احمدي، سپهر حيدري،‌ رضا نورمحمدي، جلال اكبري، عليرضا محمد، محمد نوري، سعيد حلافي، مجتبي زارعي، مازيار زارع، تياگو و محمد منصوري

تركيب پرسپوليس در نيمه دوم
رحمان احمدي، شيث رضايي، مجتبي شيري، تياگو، سعيد حلافي، مهدي شيري، مجتبي زارعي، مازيار زارع، جلال اكبري، عليرضا محمد و مهدي الهايي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)