پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در دیداری تدارکاتی با سه گل پیکان را شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای دو دیدار پیش رو با ملوان و سپاهان آماده می‌کند امروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر مقابل پیکان به پیروزی دست یافت. ‌

* مهدی مهدوی‌کیا به همراه کریم باقری، یونس باهنر، اسماعیل هلالی، پایان رافت و همچنین وینگو بگوویچ این بازی را از نزدیک دیدند.

 * در ابتدای بازی کادر فنی دو تیم با هم به خوش و بش پرداختند. مهدی مهدوی‌کیا هنگام شروع بازی در  رختکن حضور داشت و بعد از حضور در زمین با تک تک بازیکنان و نیمکت‌نشینان پیکان  خوش و بش کرد.

* بازیکنان پرسپولیس در دیدار امروز با پیراهن‌های فسفری و بازیکنان پیکان با پیراهن‌های سفید به میدان آمدند.

 * علی کریمی بعد از اینکه از رختکن بیرون آمد کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس نشست. نکته جالب شوخی‌های کریم باقری با کریمی بود.

* قبل از شروع بازی اسماعیل اردلان مربی دروازه‌بان‌های پیکان برخورد نامناسبی با ماموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر داشت و در حالی که در داخل ورزشگاه جا نبود اصرار داشت اتومبیلش را به داخل بیاورد و البته در نهایت موفق شد.

* علی کریمی که همچنان اختصاصی تمرین می‌کند هنگامی که قصد داشت از ورزشگاه خارج شود با ابرام چرخی روبه‌رو شد. شوخی‌های علی کریمی با ابرام چرخی تبدیل به یکی از نکات حاشیه‌ای و جالب این بازی شده بود. کریمی به ابرام چرخی که بیشتر در تمرین استقلال حضور می‌یابد می‌گفت چه شده که امروز به اینجا آمده‌ای؟ نکته جالب این بود که ابرام چرخی با لباس آبی در تمرین پرسپولیس حضور یافت.

* حدود 150 تا 200 تماشاگر این بازی را از نزدیک دیدند که شعارهای مختلفی در حمایت از پرسپولیسی‌ها سر دادند.

 *در ابتدای نیمه دوم نیلسون و کاروالیو دروازه‌بانان برزیلی 2 تیم دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

*«ابرام چرخی» از هواداران فوتبال که استقلالی هم است در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و با کریمی به خوش‌و‌بش پرداخت. کریمی از وی خواست موبایلش را نشان بدهد و وقتی موبایل او را دید گفت من مثل تو گوشی به این گرانی ندارم که البته ابرام چرخی در جواب گفت نکونام این گوشی را به او هدیه داده است. او در پایان با کریمی عکس یادگاری گرفت و درفشی‌فر را ترک کرد.

*مارکو پروویچ وقتی با مهرداد پولادی روبرو شد از وی در مورد مصدومیتش سوال کرد و جویای حال او شد.

*مهرداد پولادی هافبک مصدوم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: هنوز مشخص نیست چه زمانی بتوانم بازی کنم. وی در مورد اینکه چه زمانی کفش‌های مخصوصش از اروپا می‌رسد هم گفت: هنوز این کفش‌ها نیامده اما با مسعود شجاعی در این مورد صحبت کردم.

* هواداران پرسپولیس مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را به شدت تشویق کردند و از سایر بازیکنان تیم‌شان هم درخواست می‌کردند که در بازی فینال جام حذفی سپاهان را شکست دهند. آن‌ها همچنین از فیروز کریمی سرمربی پیکان با شعار "فیروز خنده‌بازار" استقبال کردند.

* سید جلال حسینی، رضا حقیقی و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نبودند و اختصاصی تمرین کردند. مهرداد پولادی هم که همچنان مصدوم است امروز فیزیوتراپی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)