ترس مازیار از خلبان!

مرجع خبری پرسپولیس : هواپیمای جت فوکر 100 شرکت هواپیمایی آسمان با شماره پرواز 6881 حامل سرخپوشان پایتخت در ساعت 13:55 در فرودگاه تاشکند ازبکستان به زمین نشست.

 

پس از دو سفر هوایی و خسته کننده برای سرخپوشان، هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس در فرودگاه شهر تاشکند فرود آمد و بعد از انجام امور فرودگاهی، راهی هتل «گرند میر» شدند.

 

سرخپوشان پس از خروج از فرودگاه با یک دستگاه اتوبوس به سمت هتل محل اقامت خود حرکت کرده و به محض ورود به هتل، در رستوران حضور یافته و پس از صرف ناهار برای استراحت به اتاقهایشان مراجعه کردند.

 

 

استقبال مسئولان فرودگاه مشهد از سرخپوشان


مسئولان فرودگاه مشهد استقبال جالب توجهی را از سرخپوشان پایتخت به عمل آوردند.، پس از فرود هواپیمای حامل تیم فوتبال پرسپولیس، مسئولان فرودگاه مشهد مقدس آنها را به بخش تشریفات فرودگاه (CIP) دعوت و مورد پذیرایی قرار دادند.

 

بر همین اساس، در مدت زمان تهیه و صدور ویزای کاروان پرسپولیس، بازیکنان، کادر فنی و همراهان مورد استقبال گرم مسئولان فرودگاه مشهد قرار گرفتند که پس از ترک آنجا، حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس از پذیرایی آنها تقدیر و تشکر کرد.

 

خوشامدگویی خلبان در حین پرواز

پرواز سرخپوشان از مشهد به سمت تاشکند ازبکستان با موفقیت انجام شد و خلبان صادقی در حین پرواز، با بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

هواپیمای حامل سرخپوشان پس از پرواز، در وضعیت مناسبی عازم تاشکند بود که خلبان هواپیما، در کنار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس حضور یافت و با آنها دیدار و گفتگو کرد. بر همین اساس، حبیب کاشانی، خلبان  صادقی را همراهی کرده و کادر فنی و بازیکنان را به وی معرفی می نمود.

 

پذیرایی ویژه در هواپیما

در حین پرواز حبیب کاشانی پذیرایی ویژه ای را از بازیکنان، کادر فنی و همراهان انجام داد. حبیب کاشانی در طول پرواز با کلیه اعضای کاروان در مورد مسائل مختلف صحبت می کرد و برای آنها سفارش غذا و میوه می داد.

 

ترس مازیار از دیدن خلبان!

در زمان حضور خلبان صادقی در کنار بازیکنان و کادر فنی، مازیار زارع با دیدن خلبان از ترس چهره اش برافروخته شد.  پرواز خوب هواپیمایی آسمان و خلبان زبر دست این هواپیما خستگی سفر را برای کاروان پرسپولیس سهل کرده بود.

 

نکته جالب توجه، دیدار خلبان با مازیار بود که وقتی حبیب کاشانی مازیار را به خلبان معرفی کرد، ناگهان مازیار با تعجب از خلبان پرسید: پس چه کسی هواپیما را هدایت می کند؟! خلبان با خونسردی گفت: هیچ کس! در همین حین، مازیار وحشت زده از خلبان پرسید: حتما شوخی می کنید که خلبان صادقی گفت: نه اصلا شوخی نمی کنم.

در ادامه این گفت و شنود، خلبان از مازیار دعوت کرد به کابین هواپیما بیاید تا وضعیت هواپیما و پرواز را برای او تشریح کند و مازیار دقایقی را در کابین هواپیما میهمان خلبان صادقی بود و پس آن کمی آرام گرفت.

 

منصوری و فشنگچی هم به کابین خلبان رفتند

پس از حضور حبیب کاشانی و مازیار زارع در کابین خلبان، نوبت به محمد منصوری و امیر حسین فشنچگی رسید.

در زمانی که حبیب کاشانی بازیکنان را به خلبان صادقی معرفی می کرد، دو بازیکن پرسپولیس از وی خواستند تا با هماهنگی با خلبان از کابین هواپیما دیدن کنند که این درخواست با موافقت خلبان مواجه و آنها دقایقی را در کنار خلبان گذراندند.

 

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس اولین تمرین خود را در ساعت 18 به وقت محلی روز یکشنبه چهاردهم فروردین ماه برگزار می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)