مرجع خبری پرسپولیس : جمعی از ایرانی‌های مقیم امارات خود را به هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها رساندند تا با اعضای تیم محبوب‌شان دیدار کرده و عکس‌هایی به یادگار بگیرند.

 

شب گذشته و عصر امروز، لابی هتل الوحده ابوظبی محل دیدار هواداران پرسپولیس با بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرست این باشگاه بود. هوادارانی که خود را به ابوظبی رسانده بودند تا علاوه بر تماشای دیدار تیم محبوتشان در برابر الوحده، از نزدیک با بازیکنان ملاقات و گفت و گو کنند.

 

– تعدادی از روزنامه‌های اماراتی ضمن اشاره به حضور پرسپولیس در ابوظبی تحلیل هایی را درباره بازی امشب و عملکرد این تیم در بازی‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ارائه داده بودند.

 

 

– شب گذشته و پس از پایان تمرینات سرخپوشان در استادیوم اصلی الوحده، بازی دوستانه‌ای میان مدیران و خبرنگاران همراه پرسپولیس با تیم منتخب دوبی انجام شد. تیم منتخب دوبی، شامل نزدیکان باشگاه پرسپولیس که در دوبی اقامت دارند بود که این بازی با گل پیروزی بخش حبیب کاشانی برای تیم پرسپولیس، به سود این تیم پایان یافت.

 

– کاروان تیم فوتبال سپاهان نیز دیشب وارد ابوظبی شد. اعضای کادر فنی این تیم امشب با حضور در ورزشگاه، شاهد بازی سرخپوشان در برابر الوحده خواهند بود.

 

– علی دایی پس از صرف نهار در رستوران، ساعت جلسه فنی بعد از ظهر را اعلام کرد و از بازیکنان خواست، راس ساعت برای صرف عصرانه و حضور در آخرین جلسه فنی، در لابی هتل، حاضر شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)