مرجع خبری پرسپولیس : خبرنگارانی که به همراه کاروان تیم فوتبال الشباب به تهران آمده بودند ، با مشکل نبود کاغذ و قلم مواجه شدند !

كنفرانس خبري باشگاه پرسپوليس و الشباب عربستان داراي حواشي خاص خود بود كه در جالبترين آنها خبرنگاراني كه با باشگاه الشباب به ايران آمده بودند ، كاغذ و خودكار نداشتند.

كنفرانس خبري دو تيم پرسپوليس و الشباب در آستانه بازي آنها، امروز در هتل اوين برگزار شد و خبرنگاراني كه تيم الشباب را در اين سفر همراهي مي‌كردند براي پوشش خبري اين كنفرانس با خود كاغذ و خودكار نياورده بودند،البته با تلاش مسوولان باشگاه پرسپوليس و چند خبرنگار ايراني، اين مشكل برطرف شد.

* نلو وينگادا به همراه ساير دستياران پرتغالي خود، قبل از شروع كنفرانس خبري حدود ‪ ۳۰‬دقيقه با اعضاي كادر فني برزيلي تيم فوتبال الشباب عربستان به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

نكته قابل توجه اين بود كه وينگادا در اين صحبت‌ها بسيار فعال بود و مدام با سرمربي الشباب صحبت مي‌كرد.

* خبرنگاران عرب بعد از اتمام صحبت‌هاي سرمربي تيم الشباب و قبل از آنكه وينگادا سخنانش را آغاز كند، جلسه را ترك كردند.
* در قسمتي از جلسه، سوء تفاهم به وجود آمده ما بين سرمربي الشباب و خبرنگاران باعث خنده‌هاي مكرر اين سرمربي برزيلي شد به گونه‌اي كه اكثر حاضران را در اين جلسه بدون پي بردن به قضيه به خنده انداخت.
* علي كريمي با وجود حضورش در هتل اوين از شركت در كنفرانس خبري به عنوان كاپيتان امتناع كرد و پژمان نوري به عنوان كاپيتان سوم پرسپوليس در اين كنفرانس خبري حاضر شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)