غیبت دایی / خبرنگاران با عبدی مصاحبه نکردند

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از پایان مسابقه برابر ملوان در رختكن حبس شدند.


پس از شكست پرسپوليس مقابل ملوان از هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر، علي دايي و حبيب كاشاني به سرعت در رختكن حاضر شدند و افراد متفرقه را بيرون كردند.

دايي و كاشاني در شرايطي پس از بازي بازيكنان پرسپوليس را در رختكن حبس كردند كه خبرنگاران و رسانه‌ها دقايق طولاني براي انجام مصاحبه با كادرفني و ساير نفرات اين تيم پشت درب‌هاي بسته ماندند. در اين ديدار كنفرانس مطبوعاتي برگزار نشد و دايي ترجيح داد در رختكن پرسپوليس بماند.

 

* در پایان مسابقه تعدادی از تماشاگران تیم پرسپولیس از ترک ورزشگاه خودداری کرده و برای دقایقی با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه صحبت کرده و به عملکرد سرخپوشان در این بازی اعتراض کردند.

 

جمعی از آنها هم با شعار “بازیکن بی غیرت نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم” به عملکرد بازیکنان این تیم اعتراض کردند. این درحالی بود که تماشاگران ملوان بعد از پایان بازی به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر ملوان بندرانزلی در نشست خبری حاضر نشد. در حالی که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی نزدیک به یکساعت منتظر ورود علی دایی به سالن کنفرانس خبری بودند، وی در این نشست حضور پیدا نکرد و حسین عبدی را فرستاد!

خبرنگاران رسانه های مختلف نیز که از این اقدام علی دایی عصبانی شده بود حاضر به مصاحبه با حسین عبدی نشدند و سالن کنفرانس را ترک کردند.

 

* سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر ملوان با بازیکنان این تیم جلسه گذاشتند. این نشست یکساعت پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر ملوان در رختکن این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و حبیب کاشانی و علی دایی دقایقی برای بازیکنان صحبت کردند. ضمن اینکه بازیکنان هم حرف هایشان را به کادر فنی و مدیریت باشگاه زدند.

حبیب کاشانی در مورد نشست با بازیکنان به خبرنگاران گفت: حرف هایمان را به بازیکنان زدیم و به آنها تاکید کردیم که این پرسپولیس مورد نظر هواداران نیست و باید بهتر از این عمل کنند. در این جلسه بازیکنان قول دادند از فردا با جدیت بیشتری در تمرینات شرکت کنند و خود را برای برگزاری بازی برابر استقلال آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)