پرسپولیس نیوز : حدود 7000 نفر برای تماشای بازی پرسپولیس و گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

پیش از آغاز دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد از هفته نهم لیگ برتر اتفاقات زیادی درحضور نزدیک به 5000 تماشاگر در ورزشگاه آزادی رخ داد.

*محسن فروزان دروازه بان گسترش فولاد نخستین بازیکنی بود که وارد زمین شد و از سوی اندک هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

*بعد از فروزان نیلسون و حقیقی وارد زمین شدند هواداران پرسپولیس به شدت دو دروازه بان اول و دوم خود را تشویق کردند همچنین علیرضا حقیقی در میانه میدان با محسن فروزان که در زمانی هر دو به تیم ملی دعوت می شدند خوش و بش کرد.

*قرار است پیش از آغاز این بازی از سوی باشگاه پرسپولیس و کمیته فرهنگی فدراسیون از حسین یاریار و اصغر همت به عنوان هنرمندان حامی و شاغل در ورزش تجلیل شود.

 

 * پیش از شروع این مسابقه و در روز سینما از 2 هنرمند فعال در عرصه فوتبال (حسین یاریار و اصغر همت) توسط باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ برتر تجلیل شد.

* محسن فروزان و علیرضا حقیقی زمانی که 2 تیم در حال گرم کردن بودند با هم خوش و بش کردند.

* محمدرضا خلعتبری به محض ورود به زمین از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

*تمامی راهروهای طبقه نخست ورزشگاه به رنگ نارنجی درآمده است که در هفته‌های گذشته این رنگ‌آمیزی فقط در راهروهای میان سکوهای روبروی جایگاه صورت گرفته بود.

*بازیکنان گسترش فولاد زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند در میان آن ها میثم نقی زاده هافبک فصل گذشته پرسپولیس هم وجود داشت که بلافاصله بعد از ورود به زمین به سمت نیلسون رفت و او را در آغوش گرفت. او قبل از بازی گفته بود با وجود جدایی از پرسپولیس همچنان ارتباط خوبی با نیلسون، سیدجلال حسینی و رضا حقیقی دارد. هواداران پرسپولیس بازیکن فصل گذشته خود را تشویق کردند.

*هواداران پرسپولیس شعارهایی علیه فرهاد مجیدی سر می‌دادند و در مقابل از داوود کاشانی تدارکات با سابقه تیم‌شان حمایت می‌کردند.

*هنگام ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین هواداران این تیم به شدت آن‌ها را تشویق کرده که در این میان سهم سیدجلال حسینی، محمدرضا خلعتبری و پیام صادقیان بیش از سایرین بود.

* تا 45 دقیقه پیش از شروع بازی چیزی حدود 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که 100 نفر آنها هوادار گسترش فولاد تبریز بودند.

 

 * بهنام ابوالقاسم‌پور، محمد پنجعلی و جمعی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

* پیش از شروع بازی توسط یکی از مداحان اهل بیت به مناسبت هفته کرامت و ولادت امام رضا (ع) مولودی خوانی انجام شد.

 

* یک هوادار نابینا در ورزشگاه حضور یافته است.

* بازیکنان گسترش فولاد ساعت 19:10 برای گرم کردن به زمین آمدند و 5 دقیقه بعد پرسپولیسی ها وارد زمین شدند.

* فرشاد قاسمی و مارکو سه پانوویچ بازیکنان پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور یافتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)