پرسپولیس نیوز : مسوول کانون هواداران پرسپولیس گفت: AFC زمانی که می خواهد در خصوص تماشاگر به فیفا نمونه ای را مطرح کند قطعا پرسپولیس همواره جزو سه گزینه اول AFC است.

عباس اسماعیلی بیگی در خصوص برگزاری مراسم دیروز کانون هواداران به مناسبت پیروزی 6برصفر پرسپولیس برابر استقلال اظهارداشت: به هر صورت ما هر سال این جشن را برگزار می کنیم. بیشترین هدف ما از برگزاری این مراسم دور هم جمع کردن پیشکسوتان و تقدیر از هوادارانی است که به خصوص در این چند سال اخیر و با توجه به نتایج نه چندان مطلوب سرخپوشان پرسپولیس را تنها نگذاشتند و همواره در ورزشگاه حامی تیم بودند.

وی ادامه داد: همانطور که دیروز هم در مراسم عنوان کردیم، afc زمانی که می خواهد در خصوص تماشاگر به فیفا نمونه ای را مطرح کند قطعا پرسپولیس همواره جزو سه گزینه اول AFC است. همچنین پیشکسوتان جزو سرمایه های باشگاه محسوب می شوند که بنا به دلایل مختلف خبری از همدیگر ندارند و برگزاری این مراسم باعث می شود تا پیشکسوتان بیشتر دور هم باشند و با یکدیگر صحبت کنند و از همدیگر آگاه شوند. شاید هم نظری هم برای بهبود روند پرسپولیس ارایه کردند.

عباس اسماعیل بیگی درخصوص اظهارات امروز علی فتح الله زاده مبنی بر اینکه آبی پوشان به دنبال ارایه مستندات برای پیروزی 8برصفر بر پرسپولیس هستند خاطرنشان کرد: تا آنجایی که من یادم می آید و پیشکسوتان به من گفته اند در تاریخ وجودیت پرسپولیس این نتیجه هیچ وقت رقم نخورده است. اما ما تصمیم داشتیم هر سال در سالروز پیروزی دربی سال 52 یک مراسم برگزار کنیم که کردیم. اما با این شرایط حالا به دنبال برگزاری مراسم پیروزی 3بر2 پرسپولیس بر استقلال با گل های ایموند زاید خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)