مرجع خبری پرسپولیس : این روزها هر کدام از هواداران تراکتوسازی را که می بینی یا در حال صدور بیانیه است یا در حال پخش! انگار رویای شیرین این جمع پایانی ندارد و هر روز این باور غلط عمق بیشتری در ذهنشان پیدا می کند تا جایی که امروز کاپیتان این تیم هم این ادعا را مطرح کرده است.

 

 

همین چند هفته پیش بود که کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از حضور پرسپولیس در این رقابت ها ابراز خرسندی کرد و پرافتخارترین تیم ایران را پرطرفدارترین تیم قاره کهن هم خطاب کرد.

 

 

لقبی که پیش از این در همین ایران هم به پرسپولیس تعلق داشت و نظرسنجی sms میلیونی برنامه 90 هم با قاطعیت آراء هواداران پرسپولیس روی آن صحه گذاشت. هرچند هواداران تراکتورسازی که تحمل پذیرش این موضوع را نداشتند ادعای طنز تقلب در مسابقه اس ام اس را مطرح کردند ، اما زمانی که در نظرسنجی های بعدی ، عنوان های محبوب ترین بازیکن تاریخ ، بهترین گل فصل ، بهترین مربی فصل ، بهترین لژیونر تاریخ فوتبال و غیره همگی در تسخیر هواداران پرسپولیس درآمد دیگر خبری از بیانیه های اعتراض به تقلب نبود!

  

 

امروز و در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته نخست لیگ دهم هواداران تراکتور مدام در حال صدور بیانیه هستند تا از این طریق باور غلطی که در ذهنشان شکل گرفته را با استدلال های مخصوص خودشان بارور کنند!

 

 

با این حال هیچ کدام از سایت ها و روزنامه های حامی باشگاه پرسپولیس مطلبی با محوریت این موضوع به رشته تحریر در نیاوردند چرا که شکی در این لقب عظیم خود احساس نمی کنند ، که بخواهند آن را با بیانیه به اثبات برسانند!


 

هواداران تراکتوری ساکن آذربایجان که با اتوبوس خود را به همه جای ایران می رسانند تا صدای شعارهای خود را به گوش دیگران برسانند غافل از آنند که پرسپولیس در همه بازیهای خارج از خانه هم میزبان است!

 

 

دلخوری غلامحسین پیروانی از شیرازی ها که یکصدا در ورزشگاه حافظیه نام پرسپولیس مظهر تمدن ایرانی را فریاد می زدند هنوز از یاد کسی نرفته است، اتفاقی که بارها در مشهد، انزلی، رشت، اصفهان، همدان، قم و قزوین هم رخ داده است.

 

 

تراکتورسازها هنوز درنیافته اند رویاپردازی های اینچنینی ثمری جز تخریب نام تیم محبوبشان در اذهان عمومی نخواهد داشت. با احترامی که برای همه تراکتوری ها قائل هستیم از آن ها دعوت می کنیم همچنان تنور صدور بیانیه را داغ نگه دارند شاید از این طریق رویای 17 ساله شان برای شکست مردمی ترین  تیم آسیا به حقیقت بپیوندد.

 

 

در پایان  و در واپسین روزهای مانده به آغاز دهمین دوره لیگ برتر با یاداوری این تصویر تاریخی به استقبال  شروع پرقدرت پرطرفدارترین تیم قاره کهن در لیگ دهم می رویم. پرسپولیس نامی برای همه ایران…

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)