لك در چند سال گذشته جزو دروازه بان هايي بود كه از سوي كارلوس كي روش به اردوي تيم ملي دعوت مي شد. لك اميدوار است با درخشش در تراكتورسازي با تيم ملي به جام جهاني هم برود

گل ، حامد لك، بعد از 3،4 سال بازي براي صبا به تراكتورسازي رفت تا هم خدمت سربازي اش را انجام بدهد و هم وظيفه حراست از دروازه اين تيم پرطرفدار را در ليگ قهرمانان آسيا به عهده بگيرد. حامد لك كه گلر اول تبريزي ها براي ليگ سيزدهم است درباره شرايط اين تيم مي گويد:« شرايط عالي است. در اردوي تهران، چند بازي دوستانه موثر انجام داديم و به هماهنگي رسيديم. روبروي پرسپوليس هم مي توانستيم برنده باشيم اما موقعيت هاي ما تبديل به گل نشد. حالا و بعد از 2 روز استراحت به تبريز مي رويم تا تمرينات خود را پيگيري كنيم.»

لك از بازي با پرسپوليس حرف زد. بازي با تيمي كه دوستش دارد. اين دروازه بان 23 ساله بعد از بازي خوش و بش جالبي با محمد رويانيان داشت. لك در اين باره مي گويد:« بعد از بازي داشتيم بدن هايمان را سرد مي كرديم كه با رويانيان صحبت كردم. او به من گفت خيلي دوست داشتم كه به پرسپوليس بيايي اما قسمت نشد. من هم براي پرسپوليس و رويانيان آرزوي موفقيت كردم و اميدوارم كه او و علي دايي در پرسپوليس موفق باشند. الان هم تمام تمركزم را گذاشته ام روي موفقيت تراكتورسازي تا امسال قهرماني در ليگ برتر را تجربه كنيم»

حامد لك در چند سال گذشته جزو دروازه بان هايي بود كه از سوي كارلوس كي روش به اردوي تيم ملي دعوت مي شد. لك اميدوار است با درخشش در تراكتورسازي با تيم ملي به جام جهاني هم برود. او مي گويد:« آرزوي هر بازيكني حضور در جام جهاني است. من هم از اين قاعده مستثني نيستم. خيلي دوست دارم با تيم ملي به جام جهاني بروم. سليقه كي روش و گاسپار در انتخاب گلرها محترم است و انها صلاح مي بينند كه چه كسي دعوت شود و چه كسي نه. من اميدوارم با تراكتور و درخشش در پيراهن اين تيم به جام جهاني بروم و جزو مسافران برزيل باشم»

حامد لك از بازي كنار علي كريمي هم لذت مي برد. او در اين باره مي گويد:« بازي در تيمي كه علي كريمي را دارد افتخاري بزرگ است. به خصوص كه نام اين تيم تراكتورسازي باشد. به بودن در كنار علي كريمي افتخار مي كنم. او اسطوره واقعي فوتبال ايران است و من هم سعي مي كنم از راهنمايي هاي او استفاده بهينه را كرده و تجربياتش را به كار بگيرم»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)