مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی در حاشیه اردوی سرخپوشان از بازیکنان خواست با اتحاد و همدلی پیروز میدان شوند.
به گزارش مرجع خبری و به نقل از باشگاه مشاور عالی رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: من با مدیرعامل موافقم نبودن کریم باقری ناراحت کننده است ولی همین جا قول می‌دهیم ما فردا 11 کریم باقری در میدان خواهیم داشت.

حبیب کاشانی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده طی هفته گذشته گفت: شما فقط با رفاقت و یکدلی می توانید پیروز میدان شوید. زمانی موفق می شوید که همگی پشت هم باشید اگر داخل زمین بودید با توکل به خدا با تمام وجود تلاش کنید و اگر روی نیمکت بودید برای بازیکنان حاضر در میدان دعا کنید. شما همگی یک تیم  و یک خانواده هستید و در موفقیت و شکست در کنار هم. من به تیم شما ایمان دارم. مطمئن هستم اگر خودتان باشید هیچ تیمی جلودار شما نیست. حریف شما حریفی بزرگ و بسیار قابل احترام است ولی شما پرسپولیس پر طرفدارترین تیم آسیا هستید.

کاشانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: فردا هواداران زیادی از جای جای کشورمان برای دیدن بازی شما می‌آیند. شاید برخی از آنها از خرج خوراک خود بزنند و برای دیدن این بازی از یک شب قبل به تهران بیایند. لذا امیدوارم شما فردا با تمام وجود برای این افراد بازی کنید هرچند من مطمئن هستم شما اینگونه خواهید بود.
کاشانی در پایان سخنانش از بازیکنان خواست دست های یکدیگر را گرفته و برای لحظاتی به یکدیگر انرژی مثبت دهند. بازیکنان نیز با تمام وجود دست یکدیگر را گرفته و به شکل زیبایی پیوند برادری داشته و به یکدیگر انرژی مثبت دادند. این عمل فضای زیبائی را در سالن اجتماعات پدید آورد و موجب شد بازیکنان بسیار تحت تاثیر قرار گیرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)