آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس از زبان کاشانی

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه تلویزیونی تهران 20 به سوالات مازیار ناظمی و هواداران پرسپولیس پاسخ داد.

 

حبیب کاشانی با اشاره به وضعیت مالی دو تیم پرسپولیس و استقلال، گفت: سال گذشته طبق تفاهم نامه ای که با سازمان تربیت بدنی امضا کردیم قرار بر این بود 6 میلیارد تومان از هزینه های دو باشگاه از طریق این سازمان تامین شود.

 

وی افزود: برای اولین بار برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودجه بندی کردیم و مقرر شد علاوه بر این 6 میلیارد تومان باشگاه 5 میلیارد تومان درآمدزایی کند. تا دی ماه سال 89 سازمان تربیت بدنی 4.5 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد اما بعد از آن هیچ دریافتی نداشتیم.

 

کاشانی افزود: متاسفانه در حال حاضر شرایط مالی دو باشگاه نگران کننده است به این دلیل که علاوه بر تسویه حساب با بازیکنان فصل گذشته باید حضور فعالی در نقل و انتقالات داشته باشیم.

 

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: درآمد باشگاه در فصل گذشته کافی بود به طوریکه 4 میلیارد و دویست میلیون تومان از طریق اسپانسر درآمدزایی کردیم و از فروش بلیت، حق پخش تلویزیونی و تبلیغات کنار زمین مجموعا یک میلیارد و 400 میلیون تومان درآمد داشتیم.

 

حبیب کاشانی در خصوص وضعیت پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات، گفت: ما طبق نیازمان در پست هایی که از سوی کادرفنی اعلام شده بود اقدام به جذب بازیکن کردیم. البته مشکلاتی به وجود آمد که قابل پیش بینی نبود. ما تصمیم داشتیم درون دروازه هر دو گلر فصل گذشته را حفظ کنیم ولی بنا به دلایلی رحمان احمدی از ما جدا شد و به ناچار سراغ میثاق معمارزاده رفتیم که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و برای این تیم زحمت کشیده است.

 

کاشانی ادامه داد: در خط دفاعی سپهر حیدری که کاپیتان تیم ما بود و به خاطر زحماتی که با پیراهن پرسپولیس کشید از او تشکر می کنیم از جمع ما جدا شد و با جذب محمد نصرتی خواسته کادرفنی تا حدود زیادی محقق شد. با این حال یک مدافع خارجی را مدنظر داریم تا ترکیب خط دفاعی تکمیل شود.

 

وی افزود: در پست هافبک نفوذی آقای کریمی به ما اضافه شد و برای پست مهاجم با مهرداد اولادی قرارداد بستیم.

 

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: یک مهاجم هدف، یک هافبک دفاعی و یک دفاع چپ در لیست باشگاه هستند و طبیعتا با توجه به اینکه مجاز به جذب 6 بازیکن لیگ برتری هستیم دو سهمیه را با بازیکن داخلی و یک سهمیه را با بازیکن خارجی پر می کنیم.

 

کاشانی در خصوص آخرین وضعیت جذب کریم انصاری فرد گفت: پیش از حضور این بازیکن در اردوی اتریش دو مرحله با ایشان مذاکره کردیم و حتی برادرشان به باشگاه پرسپولیس آمد اما کریم انصاری فرد هنوز پاسخ نهایی را به ما نداده است.

 

کاشانی در خصوص حضور محمد نصرتی در پرسپولیس بعد از قرارداد داخلی با استقلال، گفت: نصرتی به باشگاه آمد و گفت قرار بود باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل کند که این اتفاق نیفتاد و آقای مظلومی به ایشان گفت خودت تصمیم بگیر. من برای کسب اجازه با موبایل آقای فتح الله زاده تماس گرفتم که خاموش بود و دوستان گفتند ایشان در ژاپن هستند و ما ناچار با نصرتی قرارداد امضا کردیم.

 

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)