پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در پیشنهادی مکتوب به باشگاه ذوب‌آهن خواستار معاوضه رضا حقیقی با قاسم حدادی‌فر شد.

کادرفنی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه علاقه چندانی به ماندن حقیقی در این تیم ندارند و از این‌رو به دنبال معاوضه او با هافبک کهنه‌کار ذوب‌آهن هستند. اینکه پاسخ ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود را گل‌محمدی مشخص خواهد کرد.

حدادی‌فر بی‌علاقه نیست که پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند و بارها نیز از علاقه‌مندی‌اش به پرسپولیس صحبت کرده و از این‌رو منتظر موافقت گل‌محمدی است به جمع سرخپوشان بپیوندد.

 

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس گفت: من تصمیم گیرنده نیستم و در مورد جدایی‌ام باید سرمربی و مسئولان باشگاه نظر بدهند.

قاسم حدادی‌فر در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب او گفت: باشگاه پرسپولیس برای جذب من نامه زده و ظاهرا پیشنهاد داده که یکی از بازیکنانش را با من معاوضه کند ولی نکته مهم این است که در این خصوص باید مسئولان دو باشگاه به توافق برسند و در این رابطه من تصمیم گیرنده نیستم.

او در مورد اینکه آیا دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند تاکید کرد: بازی در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است ولی من در ذوب آهن هم مشکلی ندارم. هر چه قسمت باشد همان خواهد شد. در مورد جدایی از ذوب آهن من تصمیم گیرنده نیستم و باید باشگاه و همچنین یحیی گل محدی در این خصوص نظر بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)