پرسپولیس نیوز : کاپیتان ذوب‌آهن با بیان اینکه چند رابط از پرسپولیس با من تماس گرفتند گفت: دوست دارم یک بار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم.

قاسم حدادی‌فر در مورد ماندن یا جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: هفته آینده به باشگاه خواهم رفت تا در این مورد صحبت کنیم. اولویت من ذوب‌آهن است و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. ذوب‌آهن را دوست دارم و در این تیم بزرگ شدم، ضمن اینکه در تیم دیگری هم بازی نکرده‌ام. امیدوارم در نهایت شرایط طوری پیش برود که بمانم.

وی درمورد شایعه حضورش در پرسپولیس و حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص ایجاد شد، خاطرنشان کرد: هیچگونه صحبتی درمورد اینکه حتما به پرسپولیس خواهم رفت انجام ندادم. مسئولان این باشگاه تا به حال با من مذاکره نکرده‌اند، فقط چند رابط از طرف پرسپولیس با من تماس گرفتند که من گفتم بعدا صحبت کنیم چون اولویتم ماندن در ذوب‌آهن است.

حدادی‌فر درمورد اینکه تا حالا تیمش را عوض نکرده است، گفت: من در فولادشهر به دنیا آمدم و از همان بچگی در آنجا زندگی کردم. در ذوب‌آهن هم به این درجه از فوتبال رسیدم. گاهی اوقات قصد جدایی داشتم، ولی در نهایت ماندم. حتی زمانی که تیم ما از لحاظ مالی یا از لحاظ فنی، شرایط بدی داشت، از ذوب‌آهن جدا نشدم. دوست دارم یک‌بار دیگر بازی کردن با ذوب‌آهن را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کنم.

 

 با توجه به اینکه قرارداد قاسم‌ حدادی‌فر با باشگاه ذوب‌آهن تمام شده گمانه‌زنی‌ها در مورد تیم فصل آینده این بازیکن افزایش یافته است. برخی‌ها معتقد هستند حدادی‌فر پس از مدت‌ها به پرسپولیس می‌پیوندد و برخی دیگر اعتقاد دارند این بازیکن مانند فصول گذشته قرارداد خود را با ذوب‌آهن تمدید خواهد کرد.

در این شرایط اولویت حدادی‌فر مذاکره با باشگاه ذوب‌آهن است به خاطر همین قرار است حدادی‌فر دو‌شنبه و یا سه‌شنبه هفته پیش‌رو به باشگاه ذوب‌آهن برود و با سعید آذری پای میز مذاکره بنشیند. اگر حدادی‌فر و باشگاه ذوب‌آهن با هم برای فصل آینده همکاری نکنند آن‌وقت بحث حضور این هافبک طراح در پرسپولیس جدی‌تر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)