کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از بازی خارج از خانه با پرسپولیس ۳ امتیاز را می‌خواهیم.
 

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد شروع ضعیف ذوب آهن در لیگ برتر گفت: بازی خوبی مقابل صبا انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. در بازی با تراکتورسازی هم شاهد بازی متعادلی بودیم و معتقدم تساوی مقابل این تیم بد نیست. قبول دارم نقطه ضعف‌هایی داریم ولی تغییراتی در تیم ایجاد شده که نیاز به زمان داریم. هواداران ذوب آهن مطمئن باشند تیم ما به زودی نتایج خوبی خواهد گرفت.

او در مورد بازی روز جمعه با پرسپولیس در شرایطی که این تیم در بحران به سر می‌برد تاکید کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به این مسائل توجه نمی‌کنیم. آنها برای جبران نتایج دو بازی قبلی می آیند و این کار ما را سخت می‌کند اما ذوب آهن هم به برد فکر می‌کند و می‌خواهیم 3 امتیاز را بگیریم. سال گذشته یک بار باختیم و یک بار هم مساوی کردیم و امیدوارم نتایج فصل قبل مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.

حدادی‌فر در مورد محرومیت هم تیمی سابقش، پیام صادقیان خاطرنشان کرد: پیام بازیکن فوق العاده‌ای است و در ذوب آهن هیچ وقت رفتار بدی نداشت. احتمالا او تحت فشار بوده و من از شنیدن خبر محرومیت صادقیان ناراحت شدم. پیام برای پرسپولیس و تیم ملی مهره تاثیرگذاری است و امیدوارم محرومیت او را کم کنند. بازیکنی مثل صادقیان در فوتبال ایران کم پیدا می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)