پرسپولیس نیوز : دارنده مدال نقره با‌زی‌های المپیک از مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پایبندی به تعهداتشان انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه قراردادم با پرسپولیس تمام شده است اما به عشق هواداران پیراهن این باشگاه را در لیگ الماس پوشیدم.

احسان حدادی با بیان اینکه در مرحله یازدهم لیگ الماس با پیراهن پرسپولیس مسابقه دادم، عنوان کرد: با وجود اینکه قراردادم مدتی پیش با باشگاه پرسپولیس تمام شده بود اما در مرحله یازدهم لیگ الماس که در لندن برگزار شد با پیراهن این باشگاه مسابقه دادم. در سه مسابقه اخیر با وجود اینکه قراردادی با پرسپولیس نداشتم اما به عشق هوادارن خوب این باشگاه با پیراهن این تیم در محل برگزاری رقابت حاضر شدم.

رکوردار پرتاب دیسک آسیا با بیان اینکه هنوز مطالباتم پرداخت نشده است، گفت: من یک ورزشکار هستم و درآمدی دیگر ندارم و تنها راه پول در آوردنم از راه ورزش و حامیان مالی است. بیش از 8 ماه است که هیچ کسی از من حمایت نکرده است. برای ادامه فعالیت قهرمانی باید درآمدی داشته باشم. از رویانیان تشکر می‌کنم که در آن شرایط پا پیش گذاشت و باشگاه پرسپولیس حامی مالی من شد اما اینگونه رفتارها درست نیست.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک اظهار داشت: تا این لحظه حدود نصف قراردادم را از باشگاه پرسپولیس دریافت کردم اما بعید می‌دانم حامیان مالی در هیچ جای دنیا به این صورت با یک ورزشکار رفتار کنند و مبالغی که در قرارداد او قید شده را به چنین شکلی پرداخت کنند. واقعا این مسائل برای چنین تیم پر طرفداری خوب نیست.

حدادی با بیان اینکه من مانند یک فوتبالیست نیستم که سالی 2 میلیارد تومان دستمزد دریافت کنم؛ ادامه داد: من یک ورزشکار دوومیدانی هستم که تمام درآمدم از راه حامیان مالی است. برای باشگاه پرسپولیس تبلیغات زیادی کردم. این باشگاه چگونه می‌توانست در ورزشگاه 80 هزار نفری لندن، 50 هزار نفری سوئد و چندین ورزشگاه معتبر دنیا آن هم در شرایطی که مملو از جمعیت است چنین تبلیغاتی داشته باشد؟ من این کار به عشق هواداران این تیم کردند که واقعا در این مدت به من لطف داشتند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات رفع شود با باشگاه پرسپولیس ادامه همکاری خواهم داد اما اینگونه رفتار کردن شایسته نام پرسپولیس نیست، گفت: شرکت نایکی خواستار حمایت مالی من شده؛ ضمن اینکه چند برند معتبر دیگر هم خواستار این کار هستند.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جهانی شرکت می‌کنید؟ گفت: قطعا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نمی‌کنم چرا که آمادگی خوبی برای این کار ندارم. چندی پیش در ورزشگاه مسکو قدم می‌زدم و حتی وارد دایره پرتاب شدم. در آن لحظه غم بزرگی به دلم نشست. واقعا دوست داشتم در آنجا شرکت می‎کردم اما انگار قسمت اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه برای حضور در مراحل دوازدهم و سیزدهم لیگ الماس در حال تمرین است، تصریح کرد: با هزینه شخصی ماساژورم را به ایران آورده‌ام چرا که مصدومیت و آسیب دیدگی زیادی دارم. دو سه مرحله از مسابقات لیگ الماس باقی مانده و من امیدوارم در این مراحل خوب ظاهر شوم و بتوانم در بین سه ورزشکار برتر این مسابقات قرار بگیرم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)