پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی در آستانه اولین بازی ایران مقابل نیجریه در جام جهانی گفت: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا روحیه تیم بالا برود.

قاسم حدادی‌فر در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی، بازی با نیجریه و مسائل دیگر به سوالات پاسخ گفت.

 

شرایط فنی و روحی بازیکنان در آستانه بازی با نیجریه چطور است؟

خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و بازیکنان ما از لحاظ آمادگی بدنی و شرایط روحی در بهترین وضعیت قرار دارند. این درست که ما از لحاظ انجام بازی های دوستانه به آنچه که می خواستیم نرسیدیم ولی دو اردوی خارج از کشور، خصوصا اردو در اتریش وضعیت بازیکنان را بهتر کرد. در برزیل هم تمرینات پرنشاطی انجام دادیم و آماده بازی با نیجریه هستیم.

 بازی فردا با نیجریه را چطور می‌بینی؟

بازی اول در هر تورنمنتی بسیار حائز اهمیت است. با تیمی بازی داریم که مهمترین شاخصه آنها به بازی پرقدرت و فیزیکی شان مربوط می شود. مطمئنا بازی سختی در پیش داریم ولی حریف دست و پا بسته ای نیستیم. جدا از اینکه دنبال یک نتیجه خوب هستیم، می خواهیم بازی خوبی را هم به نمایش بگذاریم. شرایط بازیکنان آنقدر خوب هست که امیدوار به این بازی باشیم.

 یعنی فکر می کنی ایران می تواند از نیجریه امتیاز بگیرد؟

در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و قطعا در اولین بازی به فکر امتیاز گرفتن هستیم. بازی با نیجریه قسمت مهمی از سرنوشت ما در جام جهانی برزیل است و کارلوس کی‌روش هم در ماه های اخیر از اهمیت این بازی صحبت کرده است. اگر مقابل نیجریه امتیاز بگیریم مطمئنا وضعیت روحی روانی تیم برای دو بازی آینده بهتر خواهد شد. تیم ضعیفی نیستیم و هر سه حریف ما می دانند که نباید ایران را دست کم بگیرند.

 در مورد شرایط خودت صحبت کن. فکر می کنی در این سه بازی شانس بازی کردن داشته باشی؟

وقتی اسم من در بین بازیکنان نهایی قرار گرفت خیلی خوشحال شدم و این افتخار بزرگی است که الان در برزیل هستم. آرزو دارم بازی در جام جهانی را تجربه کنم ولی همه چیز به تصمیم سرمربی مربوط می شود. من از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و امیدوارم در برزیل شانس بازی کردن پیدا کنم.

 

 در ایران خیلی ها منتظر تقابل تیم ملی با آرژانتین هستند. در مورد آن مسابقه چه صحبتی داری؟

الان فقط به بازی با نیجریه فکر می کنیم و بهتر است در مورد بازی با آرژانتین در وقت خودش حرف بزنیم.

 این روزها بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از تیم ملی بعد از جام جهانی مطرح است. در این مورد چه صحبتی داری؟

در این باره باید سرمربی تیم ملی و همچنین مسئولان فدراسیون صحبت کنند. من در جریان جزییات این موضوع نیستم ولی باید بگویم کی‌روش در این سه سال زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید. من معتقدم ماندن او به سود فوتبال ماست.

 در مورد شرایط خودت برای فصل آینده صحبت کن. درست است که می خواهی فصل بعد هم در ذوب آهن بمانی؟

قبل از اینکه به برزیل بیاییم با باشگاه ذوب آهن صحبت کردم ولی قراردادی امضا نشد. چند بار هم گفتم که بعد از جام  جهانی تصمیم خواهم گرفت.

 حتی شایعه توافق با پرسپولیس را هم تکذیب می کنی؟

من چیزی برای پنهان کردن ندارم و با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)