پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره با شانس آسیایی شدن این تیم از طریق لیگ برتر گفت: امیدوارم در نهایت سهمیه آسیا را بگیریم ولی برای رسیدن به این هدف فقط نباید روی لیگ تمرکز کنیم.

قاسم حدادی‌فر در مورد برد 2 بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی را بردیم و خدا را شکر که وضعیت‌مان در جدول بهتر شد. ما می‌توانیم از طریق لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم. اگر در لیگ چهارم شویم، ولی در جام حدفی هم قهرمان نشویم، شانس رسیدن به آسیا را داریم و احتمالا باید به مرحله پلی‌آف برویم ولی برای  گرفتن سهمیه فقط نباید روی لیگ برتر تمرکز کنیم. باید در جام حذفی قطعا قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه چه تیمی شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود تاکید کرد: با نتایجی که روز گذشته به دست آمد همه چیز پیچیده‌تر شد. واقعا پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان شود سخت است و هر 3 مدعی شانس دارند ولی فکر می‌کنم شانس سپاهان بیشتر است. بازی‌های تراکتورسازی و نفت سخت‌تر است و سپاهان می‌تواند به خوبی از این موضوع نهایت استفاده را ببرد.

حدادی‌فر در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه می‌گویند با چند تیم از جمله پرسپولیس مذاکره کرده است گفت: بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن فقط به این 3 بازی پایانی در لیگ و جام حذفی فکر می‌کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام و برای فصل آینده به اندازه کافی فرصت دارم که تصمیم بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)