پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن با انتقال من به پرسپولیس موافقت نمی کند.

قاسم حدادی فرد درخصوص شایعاتی که پیرامون حضورش در پرسپولیس شنیده می شود اظهارداشت:من هم این شایعات را شنیده ام اما واقعا نمی دانم منبع این شایعات از کجاست. من اخیرا نه با مسئولان پرسپولیس مذاکره کرده ام و نه پیشنهادی به من رسیده است.

وی ادامه داد: به حضور در پرسپولیس فکر نمی کنم چون بازیکن ذوب آهن هستم. همه تمرکز من روی این است که امسال نتایج خوبی با تیمم بگیریم و فکر نمی کنم الان زمان مناسبی برای صحبت درباره حضور من در پرسپولیس باشد.

حدادی فر درباره اینکه آیا در  صورت رسیدن پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به وی رضایت نامه می دهد یا نه؟ افزود: فکر نمی کنم باشگاه ذوب آهن با انتقال من به پرسپولیس موافقت کند.

وی درخصوص شایعه معاوضه اش با محمد نوری گفت: این موضوع فقط در رسانه ها مطرح شده و فکر نمی کنم صحت داشته باشد.

هافبک ذوب آهن درباره دعوت نشدنش به تیم ملی خاطرنشان کرد:من هم مثل هر بازیکنی دوست دارم ملی پوش شو. فکر می کنم عملکردم در ذوب آهن آنقدر خوب بود که به تیم ملی هم دعوت شوم اما صلاح تیم ملی را بهتر از هر کسی کی روش می داند.

حدادی فر درخصوص دیدار فردای ذوب آهن مقابل صبا گفت: بازی سختی داریم. تیمهای مایلی کهن همیشه خوب و جنگنده بازی می کنند. ما با اردوی خوبی که در تهران سپری کردیم به هماهنگی ایده آل رسیده ایم و شرایطمان خوب است. امیدوارم فردا 3 امتیاز این بازی خانگی را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)