خبرگزاری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس از همین حالا برای تقویت تیمشان در نیم فصل دوم و حتی فصل آینده دست به کار شده‌اند.

یکی از بازیکنان مورد نظر این تیم قاسم حدادی فر هافبک ملی پوش ذوب آهن است. حدادی فر در مورد بحث حضورش در پرسپولیس می گوید: «با من که صحبت جدی نشده و همه چیز را به باشگاه سپرده‌ام. هر پیشنهادی که ارائه شود در نهایت باشگاه تصمیم‌گیرنده است چون من با ذوب آهن تا آخر امسال قرارداد دارم و درست نیست که من با تیم‌های دیگر صحبت کنم. چند رابط از این باشگاه با من تماس گرفتند ولی باز هم می‌گویم که با ذوب آهن قرارداد دارم و هر کس که با من تماس گرفت گفتم که با باشگاه صحبت کنید. پرسپولیسی ها اگر مرا می خواهند باید کاظمی و مسئولان باشگاه را راضی کنند.»
حدادی فر چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بودی فصل آینده در ذوب آهن بازی نمی‌کند و او در این خصوص اینگونه توضیح می دهد: «من ذوب آهن را دوست دارم و تیمی است که در آن رشد کردم و به پیراهن این تیم تعصب دارم. ما در این 2 سال مشکلات زیادی را تحمل کردیم و اگر قرار باشد وضعیت تیم‌داری باشگاه در فصل آینده هم همین‌طور باشد نمی‌توانم در ذوب آهن بمانم. البته الان وقت این نیست که در مورد چنین مسائلی صحبت کنیم چون ذوب آهن وضعیت حساسی دارد و باید تیم را از این شرایط خارج کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)