عضو هیئت مدیره پرسپولیس از ورود خوان کارلوس به ایران در هفته آینده خبر داد.

پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اوضاع این باشگاه عنوان کرد: استراتژی حال حاضر باشگاه پرسپولیس این است که در سکوت خبری امور را پیش ببرد و در بحث سرمربی هم تا اعلام باشگاه، هیچکس نمی‌‌دانست.

او با اشاره به علت نیامدن والتر ماتزاری به ایران اظهار داشت: هیچ فردی داخل کشور نمی‌دانست که پرسپولیس با ماترازی مذاکره کرده و قرار بود وی برای حضور در ایران مشورت کند. قرار بود او با دو دستیار به ایران بیاید و قراردادی یک میلیون دلاری ببندد اما بعد از حواشی، رقم قراردادش را افزایش داد. متاسفانه با توجه به ذوقی که ایشان داشت با برخی از خبرنگاران در خارج از ایران صحبت کرد و انتشار اخبار در خارج از ایران باعث شد کار ما سخت شود.

پیمان حدادی با تکذیب مشکلات برای ورود گاریدو می‌گوید: ما سریعا برای جایگزین ماتزاری اقدام کردیم. ۲۰ گزینه را بررسی کردیم و سرمربی جدید هفته آینده به تهران می‌آید. گاریدو مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

وی افزود: حسین بادامکی و رضا درویش پیگیر وضعیت نقل و انتقالات هستند. هم برای تمدید قرارداد بازیکنان هم بازیکنانی که قرار است جذب شوند. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با جدایی یکی دو بازیکن، به مشکل نخواهد خورد و باعث نخواهد شد به باشگاه صدمه بخورد.

وی در مورد جدایی احتمالی آنها عنوان کرد: در پرسپولیس بزرگتر از احمدرضا عابدزاده، علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و حتی سال‌های دورتر علی پروین داشته باشیم، تمام این عزیزان از پرسپولیس رفتند اما خللی در کار باشگاه به وجود نیامد.

حدادی با یک جمله عجیب این بخش از صحبت خود را به پایان رساند: این باشگاه است که شرایط را مهیا خواهد کرد و نه بازیکن. همانطور که آقای والتر ماتزاری خودشان این افتخار را از خودشان گرفتند که در خدمت پرسپولیس نباشند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد واریزی مالک باشگاه گفت: ما با بانک شهر جلسه داشتیم و مدیران آنها قصد کمک به پرسپولیس دارند. تمام مدیران و معاونین بانک شهر حضور داشتند و قرار شد مبلغ حداقل 100 میلیارد تومان را برای تسویه حساب بازیکنان و نقل و انتقالات پرداخت کند. بانک شهر صرفا ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را دارد اما در دو ماه گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرده و امیدوارم بقیه سهام باشگاه نیز واگذار شود. هواداران حق دارند دغدغه‌مند باشند.

او با درخواست از سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: نکته این است که من از سازمان خصوصی درخواست دارم 5 درصد باقی‌مانده واگذاری را هم انجام دهد تا ما از ظرفیت بقیه بانک‌ها هم استفاده کنیم.

وی افزود: بانک شهر 120 میلیارد تزریق کرده و قرار شده 100 میلیارد تومان هم تزریق کند. امروز سازمان خصوصی سازی جلسه دارد و امیدواریم به شکلی پیش برود تا مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران شش بانک جلسه داشته باشد تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

حدادی با درخواست از هواداران عنوان کرد: هواداران عزیز هم نگرانی به حقی دارند اما تنها یک ماه است که از قهرمانی ما گذشته. باشگاه پرسپولیس در سال‌های گذشته انقدر دشمن داشته که آنها نمی‌توانند قهرمانی ما را ببینند. آنها هواداران ما را نگران می‌کنند از طرفی کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات مشخص است و باید از او حمایت شود. البته ما نباید زمان را از دست بدهیم و باید بازیکنان مدنظر را با سرعت بخریم اما فضای اعداد آنقدر متفاوت شده که کار دشوار است.

وی افزود: این نکته مهم است که نباید زمان را از دست بدهیم اما انقدر فضای اعداد و ارقام در نقل و انتقالات نجومی شده است. اگر سازمان لیگ دست باشگاه‌ها را در جذب بازیکنان خارجی را باز می‌گذاشت و سهمیه بازیکنان خارجی را بیشتر می‌کرد، ارقام بازیکنان داخلی، نجومی بالا نمی‌رفت. خوب است که سازمان لیگ سقف بودجه گذاشته اما همانطور که ما چند روز اخیر مکررا نامه زدیم، خوب است که سازمان لیگ بیاید تکلیف تبلیغات محیطی را روشن کند. مشخص کند چقدر به پرسپولیس پول داده و اصلا پول داده و بر اساس چه فرمولی حساب کرده؟

وی افزود: تفاوت 12-13 میلیارد تومانی دو فصل گذشته باید حل شود. اصلا سازمان لیگ مگر می‌تواند حق و حقوق باشگاهی که بیش از 50 میلیون سهامدار دارد، تعیین تکلیف کند؟ بخشی از سهام پرسپولیس برای بانک شهر است که برای شهرداری‌هاست و شهرداری‌ها برای مردم آن شهر است. بخش دیگر سهام برای بانک ملت، تجارت و صادرات است که هر کدام 50 میلیون سهام عدالت دارند، یعنی آن افراد غیرمستقیم سهامدار پرسپولیس هستند. مگر می‌شود یک سازمانی مثل سازمان لیگ بیاید حق آنها را تضییع کند؟

او با اشاره به تبلیغات محیطی عنوان کرد: ما روی درآمدزایی تبلیغات محیطی حساب باز کردیم و نمی‌شود که درآمد باشگاه را کاهش دهیم. این باعث توسعه باشگاه نخواهد شد. پرسپولیس غیردولتی است و بر اساس قوانین، مدیران باشگاه باید به نفع باشگاه کار کنند. ما سال گذشته مثل چندین سال گذشته قهرمان شدیم، درآمد قهرمانی ما چه شد و چگونه باید محاسبه شود؟

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: در چند روز آینده خبرهای خوبی در زمینه نقل و انتقالات داریم و قطعا وضعیت بهتر خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا هیئت مدیره برای باگشت بیرانوند شرط گذاشته گفت: شرطی برای بیرانوند نگذاشتیم و تصویب کردیم که معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این مساله باشد و شکایت از او را دنبال کند و قطعا از حق باشگاه پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)