عضور هیات مدیره پرسپولیس گفت که تا هته آینده بخش اول قرارداد ازیکنان به حسابشان واریز می شود و در تلاشیم که برنامه ریزی درست برای پرداختی بازیکنان هستیم.

پیمان حدادی در حاشیه برترین های لیگ بیست و سوم در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و روز گذشته گاریدو با درویش جلسه داشت و گزارشی از اردوی ترکیه تیم داد و امروز هم افشین پیروانی با مدیر عامل باشگاه جلسه داشت. با توجه به گزارشات اعضا باشگاه همگی از شرایط اردو ترکیه رضایت کامل داشتند و سه بازی دوستانه خوب انجام دادیم. در مورد مسائل مالی در تلاشیم تا هفته دیگر بخش اول مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. برای ما بسیار مهم است که برنامه ریزی مالی باشگاه با توجه به پرداخت بدهی‌ها و مطالبات گذشته، بر اساس جدول زمان بندی که در قرار دادها است بتوانیم مبالغ پرداختی اعضای تیم را داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد انتقال سهام این باشگاه به کنسرسیوم بانک‌ها گفت: هر چند که این موضوع خیلی دیر شد و ناراحتیم که این فرآیند برای باشگاه پرسپولیس بسیار طولانی شد، اما با پیگیری‌های باشگاه در حالی که موضوعی مرتبط با باشگاه نبود و سازمان‌ها باید کارها را انجام می دادند، طی یک یا دو روز آینده با صحبتی که با سازمان بورس و فرابورس داشتیم امیدوارم سهام هر چه سریعتر منتقل شود تا بتوانیم جلسات را با 6 بانک داشته باشیم و بتوانیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

حدادی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه‌ای که دیروز گاریدو با درویش داشت، اعلام کرد که رضایت کامل از تیم فعلی دارد. او اعلام کرد که اگر باشگاه بازیکن جذب نکند با همین نفرات می‌توانیم مسابقات را ادامه بدیم. البته مذاکراتی در مورد جذب بازیکن صورت گرفت که اگر امکانش بود برای تقویت تیم بازیکن جذب شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مالکان باشگاه پول پرداخت می‌کنند یا خیر گفت: 4 اردیبهشت انتقال مالکیت انجام شد و چون خریدار پرسپولیس 6 بانک بود باید اسناد و مدارک ارائه می‌کردند که ارائه این اسناد و تضامین زمان‌بر شد. طبق مقررات بانکی بانک‌ها صرفا به شرکت‌های زیر مجموعه خودشان در قالب‌های خاصی می‌توانند کمک کنند. وقتی هنوز به صورت قطعی این سهام انتقال پیدا نکرده است، بانک‌ها مقداری محدودیت دارند و کمک‌هایی که بانک شهر در این مدت کرد خیلی برای باشگاه گره‌گشا بود و به خاطر همکاری بود که از قبل آغاز شده بود.

حدادی درپاسخ به سوال خبرنگاری درباره نارضایتی هواداران از روند نقل و انتقالاتی باشگاه برخلاف نظر او و به راه انداختن کارزار برای اعتراض به درویش گفت: من به هیچ وجه نظر شما درباره ناکامی در نقل و انتقالات را قبول ندارم. سال گذشته هم می‌گفتند که تیم‌های دیگر چند برابر پرسپولیس بازیکن دارند ولی همه دیدند آخر فصل پرسپولیس قهرمان لیگ شد. البته صحبت‌های من دلیل بر این نیست که ما خیلی در نقل و انتقالات موفق بودیم اما نکته اینجاست ما بر اساس نیاز سرمربی بازیکن جذب می کنیم و بازیکنانی که سرمربی بگوید جذب می کنیم.(خبرنگار در این لحظه گفت گاردیو یحیی عطیه را خواسته بود ولی جذب نکردید که حدادی گفت اجازه بدهید حرفم را تمام کنم. طی روزهای گذشته بازیکنان جوانی که جذب شدند کاملا رضایت بخش بودند از نظر آقای گاریدو و حتما نباید بازیکن اسمی جذب شود، در حالی که بازیکن اسمی بسیار زیاد داریم. اینکه باشگاه‌های دیگر چه می‌کنند مهم نیست و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و اعلام کردم که سال قبل همگی اظهار کردند تیم‌های دیگر یارگیری خوبی داشتند ولی در آخر این پرسپولیس بود که جایگاه نخست را کسب کرد. اگر قرار باشد بازیکن جذب کنیم طی صحبت‌های گاریدو با درویش بازیکنان مدنظر جذب خواهیم کرد. فضای مجازی و بحث دلالی در نقل و انتقالات به ما ضربه زد و اگر باشگاه صلاح بداند موضوعات را منتشر خواهد کرد که چه افرادی باعث شدند که در نقل و انتقالات ما خدشه وارد شود. ما سه بار به باشگاه سوچی برای جذب یحیی عطیه الله نامه زدیم ولی پاسخی دریافت نکردیم که این رفتار حرفه ای نبود. برای اینکه باشگاه به هوادار ثابت کند ما تا دقیقه آخر پیگیری مذاکرات هستیم از راه های مختلف آقای درویش ارتباط گرفتند و با ایجنت یحیی بسیار صحبت کرد و او با ایجنت خودش هم اختلاف داشت و از همان اول او تمایلی به حضور در ایران نداشت و اختلافات این بازیکن با باشگاه سوچی هم مزید بر علت شد، بحث تمدید قرارداد با سوچی و اینکه رضایت نامه قرضی باشد یا دائمی بین آنها اختلاف بود و درحالی که قرارداد سه جانبه را باشگاه ما امضا کرد و برای باشگاه سوچی فرستاد و با اینکه روی رقم توافق کرده بودیم باشگاه سوچی پاسخی به ما نداد و در نهایت به تیم دیگر منتقل شد. طبق گفته آقای گاردیو ایشان از بازیکنانی که در پست های مختلف دارد رضایت کامل دارد و اگر نیاز به جذب بازیکن جدید باشد طبق نظر ایشان حتما طی روزهای آینده اقدام خواهد شد.

خبرنگاری گفت شما می گوید اگر لازم باشد بازیکن جذب می کنیم اما خروجی‌های پرسپولیس بیشتر از ورودی‌هایش بوده و دفاع چپ نداریم گفت: ورودی ما کمتر از خروجی‌ها نبوده است. عبدی و گوهری اصلا بازیکن ما در فصل گذشته نبودند و خروجی حساب نمی شوند. ما چهار بازیکن از دست دادیم و به جای آن دروازه بان گرفتیم و احمدزاده و علیپور و ایوب آمدند و یک بازیکن دفاع چپ از آریو اسلامشهر گرفتیم و یعقوب براجعه از تیم ملی جوانان آمده و این ها را اگر ورودی حساب کنید قطعا از نظر تعداد از خروجی ها کمتر نیست.

وی درباره اینکه عطیه‌الله شأن باشگاه پرسپولیس را زیر سوال برده، تصریح کرد: در همان روزهای اول گفتیم دو بار مکاتبه کرده‌ایم و با گزینه‌های دیگری مذاکره شروع شده است. عطیه الله به گاریدو پیغام داد نظرش عوض شده و می تواند بیاید ولی باشگاه سوچی گفته بود باید یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند و بعد به صورت قرضی برود. وقتی چنین شده او به باشگاه سوچی گفته بود در چنین شرایطی دوست دارد به مصر برود که چنین هم شد.

حدادی در پاسخ به این سوال که پول عبدالکریم حسن چگونه دریافت شده است، گفت: هنوز پولی عبدالکریم حسن واریز نشده و به صورت قسطی قرار است دریافت شود. قسط اول دو یا سه هفته دیگر است و قسط دوم دو یا سه ماه دیگر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)