مرجع خبری پرسپولیس : در زمان مديريت حبيب كاشاني بعد از هر برد خانگي و خارج از خانه، پاداش‌هاي مشخصي به بازيكنان پرسپوليس داده مي‌شد، 500 هزار تومان براي پيروزي خارج از خانه و 400 هزار تومان براي برد خانگي.

 

اين پاداش البته در مورد نفرات نيمكت‌نشين حدود 200 هزار تومان كمتر بود و به نفرات سكونشين وخارج از ليست 18 نفره چيزي نمي‌رسيد.

در زمان مديريت رويانيان اما هم مبلغ پاداش‌ها جهش خيره‌كننده‌اي داشت هم اينكه ميزان پاداش بر اساس حساسيت بازي‌ها متغير بود. با اين وجود به نظر مي‌رسد در مصاحبه اخير معمارزاده كمي اغراق هم وجود داشته باشد و دريافت 6 سكه طلا براي مساوي با سپاهان در خانه تا حدودي غيرقابل باور است.

 

از زمان حضور محمد رويانيان در راس باشگاه پرسپوليس كه با اهداي كارت هديه 500 هزار توماني به سرخپوشان همراه بود، به غير از پرداخت 40-30 درصد ديگر از مبالغ قراردادهاي بازيكنان، پاداش‌هاي جالبي هم به ازاي بردها داده شده كه در نوع خود جالب است؛ جالب اينكه به اندازه اصلي‌ها به ذخيره‌ها پاداش رسيده و چيزي حدود ثلث يا چيزي كمتر از ثلث ميزان پاداش نفرات ثابت به بازيكناني رسيده كه در ليست 18 نفره جايي نداشته‌اند. ظاهرا اين مساله با درخواست بازيكنان به منزله حفظ روحيه تيمي با موافقت رويانيان هر هفته بعد از هر برد اجرا مي‌شود.

 

توضيح: با توجه به اينكه بازيكنان و باشگاه پرسپوليس به سختي در مورد ميزان پاداش‌ها اطلاعات مي‌دهند اين آمار صددرصد درست نيست اما قطعا 90 درصد آن صحت دارد.

 

مسابقه نفرات اصلي ذخيره‌ها سكونشينان
برد خارج از خانه مقابل فجر يك ميليون تومان يك ميليون تومان 500 هزار تومان
برد خانگي مقابل صباي قم يك ميليون تومان يك ميليون تومان 500 هزار تومان
برد خارج از خانه مقابل داماش 5 سكه طلا 5 سكه طلا 2 سكه طلا
قهرماني جام ولايت 5 سكه طلا 3 سكه طلا 2 سكه طلا
برد خانگي مقابل سايپا يك ميليون تومان يك ميليون تومان 500 هزار تومان
برد خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن ؟؟ ؟؟ ؟؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)