سرمربی تیم زیر 22 سال در سال‌های اخیر متحمل بدشانسی های زیادی شده است.

به گزارش نامه، افشای قلیان کشی بازیکنان تیم زیر 22 سال در کیش که به محرومیت برخی مسئولان و بازیکنان تیم انجامید، نمره ای منفی در کارنامه علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم محسوب می شود.

وی پس از اعلام این خبر تاکید کرد که بررسی و نظارت دقیقی روی ملی پوشان در کیش وجود داشته و امکان ندارد چنین اتفاقی رخ داده باشد اما تایید شد که حتی دستیاران وی نیز بازیکنان تیم را همراهی کرده اند و عدم نظارت باعث شده در مدت زمانی کم، فاکتوری یک و نیم میلیون تومانی بابت استفاده اعضای تیم از قلیان و کافی شاپ صادر شود.

این نخستین بار نیست که منصوریان با گاف مواجه می شود، زمانی که وی سرمربی تیم امید بود یک بازیکن دو اخطاره را به مصاف عراق فرستاد و در حالی که تیم ایران فرصت خوبی برای رسیدن به المپیک داشت، به خاطر این سهل انگاری نتیجه بازی سه بر صفر به سود عراق اعلام شد و در بازی برگشت نیز ملی پوشان بی انگیزه که باید بیش از سه گل به عراق می زدند، بازی را واگذار کردند تا حسرت حضور ایران در المپیک 40 ساله شود.
برگزاری بازی بین تیم بانوان و تیم نوجوانان پسر استقلال یکی دیگر از گاف هایی است که به علیرضا منصوریان مرتبط است. وی که رئیس آکادمی استقلال بود، برگزاری این بازی را تکذیب کرد اما کمی بعد مسئولان آکادمی به خاطر این اتفاق برکنار شده و منصوریان نیز توبیخ شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)