تیم فوتبال روستوف در حضور مهاجم ملی پوش ایرانی مقابل تیم منچستریونایتد شکست خورد و از لیگ اروپا کنار رفت.

 مسابقات مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برگزاری 8 مسابقه به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم‌های منچستریونایتد و روستوف در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده انگلیسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و با توجه به تساوی یک بر یک در مسابقه رفت و در مجموع نیتجه  2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

 

دو تیم در بازی رفت به تساوی 1 بر 1 رسیده بودند و الکس فرگوسن،اسطوره منچستر برای تماشای جشن صعود یونایتد به تئاتر رویاها آمده بود.

در حالیکه نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید،میزبان در دقیقه ماتا و روی پاس زلاتان گل تعیین کننده تیمش را زد و این بازی با برتری یک بر صفر منچستر به پایان رسید.

بدین ترتیب منچستر با برتری دو بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.

سردار آزمون که در این بازی برخلاف مسابقه دور رفت در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت،در دقیقه 61 جای خود را به بوخاروف داده بود.

آزمون در این بازی یک شوت زیبا هم روانه دروازه منچستر کرد که رومرو به زیبایی آن را دفع کرد.

*نتایج سایر دیدارها در مرحله برگشت یک هشتم نهایی به ترتیب زیر است:

آژاکس هلند 2 –   کپنهانگن دانمارک صفر(آژاکس در دیدار رفت 2 بر یک باخته بود،‌اما با این پیروزی و با مجموع نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله بعدی مسابقات شد)

اندرلشت بلژیک  یک  – آپوئل قبرس  صفر( اندرلشت با توجه به پیروزی یک بر صفر در دیدار رفت؛ در مجموع 2 بر صفر پیروز شد و صعود کرد)

بورسیا دورتموند آلمان 2 –  شالکه آلمان 2( تیم شالکه در دیدار رفت در خانه خود به تساوی یک بر یک رسیده بود و امروز هم به دلیل تساوی 2 بر2 و زدن گل های بیشتر در خانه حریف صعود کرد)

آ اس رم ایتالیا  2  – لیون فرانسه  یک( مسابقه رفت را لیون با نتیجه 4 بر 2 رم را شکست داده و در مجموع با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و راهی مرحله بعد شد)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)