پرسپولیسی‌ها با حرفه‌ای‌گری در برابر پیکان تمام نیروهای خود را برای جدال حساس روبروی گل‌گهر را در اختیار خواهند داشت.

پرسپولیس در دیداری برابر پیکان به پیروزی رسید که اهداف ویژه‌ای را در این بازی دنبال می‌کرد. علاوه بر کسب سه امتیاز کامل از امتیازات این بازی، حفظ نیروهای اصلی و فیکس ترکیب تیم برای دو بازی مهم باقی‌مانده از لیگ‌برتر برای سرخ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

8 بازیکن اصلی پرسپولیس در آستانه دیدار برابر شاگردان مجتبی حسینی در خطر محرومیت قرار داشتند که محرومیت هر یک از آنها در بازی‌های باقی‌مانده برای تیم گل‌محمدی می‌توانست دردسرساز شود.

چهره‌هایی مانند علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، محمد عمری، وحید امیری و… نفراتی بودند که در حالی در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان به میدان رفتند که با دریافت یک کارت زرد دیگر شانس همراهی در بازی مهم سرخ ها روبروی گل‌گهر را از دست می‌دادند اما در این دیدار سخت و سنگین با وجود برخوردهای زیادی که در طول 90 دقیقه رخ داد، شاگردان یحیی گل‌محمدی با حرفه‌ای‌گری مراقب رفتارهای خود بودند و در تمامی صحنه‌های این دیدار در برخوردهای فوتبالی هم حساب‌شده عمل کردند تا علاوه بر پیروزی و کسب سه‌ امتیاز در این بازی، با حفظ تمام مهره‌ها و ستاره‌های خود برای دیدار مهم روبروی گل‌گهر تمام ابزارهای خود را برای موفقیت در این بازی فینال‌گونه را در اختیار داشته باشند.

پرسپولیسی ها پیش از دربی هم با 10 بازیکن سه اخطاره به مصاف مس کرمان رفتند اما علاوه بر شکست میزبان خود هیچ کدام کارت نگرفتند تا بازی دربی را از دست ندهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)