مدیرعامل پرسپولیس برای انتقاد از صدا و سیما راه مناسبی پیدا نکرد.

به گزارش نامه، محمد رویانیان این روزها حسابی به منتقد جدی صدا و سیما تبدیل شده و مصاحبه های مختلفی در این خصوص انجام می دهد.

مدیرعامل پرسپولیس که به دنبال افزایش حق پخش مسابقات فوتبال است، برای اثبات ادعاهای خود راه مناسبی در پیش نگرفت و به عنوان نمونه بحث درآمد میلیاردی برنامه 90 را به میان کشید.

اظهارات رویانیان به گونه ای بود که وانمود شد علیه فردوسی پور موضع گیری کرده است در حالی که منظور وی درآمدی بود که به صدا و سیما می رسید نه تهیه کننده آن.

اظهارات غیر منطقی وی باعث شد رسانه ها نیز موضع گیری کنند اما در این میان هیچکس به حرف منطقی وی در خصوص خودخواهی مسئولان سیما در قبال پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه ها توجه  نکرد.

در بسیاری از کشورهای خارجی بیش از 40 درصد از درآمد باشگاه ها از طریق حق پخش تلویزیونی تامین می شود اما با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که این مبلغ برای باشگاه های ایرانی کمتر از 5درصد است.

جالب اینجاست که صدا و سیما مبلغ پرداختی به باشگاه ها را نیز به طور کامل پرداخت نمی کند و این پول در چند نوبت به باشگاه ها می رسد.

در حال حاضر صدا و سیما بابت حق پخش مبلغ 17 میلیارد تومان پرداخت می کند که بین تیم های لیگ برتری به طور مساوی تقسیم می شود و مدیرعامل قرمزها تلاش می کند این مبلغ افزایش پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)