پرسپولیس نیوز : پس از شعارهای تماشاگران تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دروازه بان تیم فوتبال استقلال با حرکت دست خود به سمت بدنش به آنها واکنش نشان داد.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از مسابقه برابر ملوان در برابر 10 هزار تماشاگر حرکت بسیار زشتی انجام داده است که بر خلاف تمام باورهای اخلاقی و دینی بوده و لزوم برخورد جدی فدراسیون فوتبال را طلب می کند.

پس از مسابقه این دو تیم در انزلی تماشاگران چهار گلی که استقلال در این بازی دریافت کرده بود را به رخ می کشیدند و رحمتی با دست خود حرکتی را انجام داد که دیماریا بازیکن رئال مادرید چندی پیش در برابر تماشاگران تیم خودی آن را تکرار کرده بود.

باید دید کمیته انضباطی که در گذشته محسن بنگر را به دلیل تحریک تماشاگران سپاهان سه جلسه محروم کرده بود نسبت به حرکت بسیار زشت رحمتی که به مراتب غیرقابل هضم تر است چه واکنشی نشان خواهد داد.

دروازه بان استقلال باید بنشیند و با خودش فکر کند اگر روز گذشته کودکی در ورزشگاه بوده که وی را الگوی خودش قرار داده است با دیدن حرکت این بازیکن چه بلایی سر باورهایش خواهد آمد. وقتی مشهورترین بازیکنان کشور در زمین نمی توانند حرکات دست و پای خود را کنترل کنند چگونه می توان امیدوار بود که بانوان بتوانند به ورزشگاه ها راه پیدا کنند و میزبانی جام ملت های آسیا را تصاحب کنیم؟
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)