پرسپولیس نیوز : صدای نارنجک باعث ترس سرمربی تیم ملی شد.

پس از پایان مسابقه دو تیم پرسپولیس و فولاد کارلوس  کی روش سرمربی تیم ملی ایران که این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد برای انجام مصاحبه به جایگاه خبرنگاران رفت ولی نارنجک های به صدا درآمده در ورزشگاه حسابی او را ترساند و او به قصد ترک ورزشگاه جایگاه خبرنگاران را ترک کرد که در میان ازدحام هواداران کی روش نتوانست آنجا را ترک کند و به جایگاه ویژه گزارشگر مسابقه انتقال داده شد.

در همین بین و ازدحام هواداران جیب یکی از تماشاگران پرسپولیس زده شد و کیف پول و مدارک او را به سرقت بردند.

دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان جدا از اینکه از نظر فنی مهیج بود، هیجان زیادی نیز روی سکوها داشت تا حدی که هواداران پرسپولیس حتی یک لحظه هم سکوت نکرده و با وجود سرمای شدید هوا تا دقیقه 90 با شور و اشتیاق فراوان تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

* در بین دو نیمه اسکوچیچ  از مساریچ خواست در زمین مانده و خود را برای ورود به میدان آماده کند. این در حالی بود که بقیه نفرات ذخیره دو تیم راهی رختکن تیم‌های‌شان شدند.

* در اواسط نیمه دوم لوکا ماریچ توسط بایرامی در کنار لب خط طولی سرنکون شد، اما داور خطای مدافع پرسپولیس را اعلام کرد. در این صحنه ماریچ و نیمکت‌نشینان پرسپولیس به شدت به داور اعتراض کردند.

* در نیمه دوم بازی برانکو ایوانکوویچ از روی نیمکت تکان نخورد و فقط برای لحظاتی کوتاه ترجیح داد از جای خود بلند شود.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را 78 هزار نفر اعلام کرد.

* کارلوس کی‌روش در بین دو نیمه مدام با دستیاران خود و افشین پیروانی صحبت می‌کرد.

* هواداران اهوازی در اوایل نیمه دوم خواهان حضور اسماعیل شریفات در میدان شدند.

* در دقیقه 78 بازی برانکو به خوردبین دستور تعویض کمندانی را اعلام کرد.

* در دقیقه 83 بازی محمد انصاری با حرکت زیدانی خود در میانه میدان هواداران پرسپولیس را به وجد آورد. هواداران پرسپولیس تا لحظاتی مدافع این تیم را تشویق کردند.

* در دقیقه 84 بازی وقتی توپ از سمت راست دروازه پرسپولیس به بیرون رفت لوبانف از سمت دیگر به دنبال توپ رفت و این شیطنت او برای ایجاد تأخیر در ادامه بازی با واکنش داور همراه شد.

* با وجود اینکه پرسپولیس یک بر صفر از حریف خود جلو بود هواداران با تشویق بازیکنان خواهان گل‌های بیشتری بودند.

* تماشاگران پرسپولیس هر چند دقیقه یک بار برانکو ایوانکوویچ را مورد تشویق قرار می‌دادند.

* در اواخر بازی به خبرنگاران حاضر در جایگاه اعلام شد که کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی قصد دارند مصاحبه‌ای را با اصحاب رسانه انجام دهند.

 

هواداران پرسپولیس در پایان دیدار تیمشان مقابل فولاد و بردی که بدست آمد شعار قهرمانی سر دادند.

 در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و فولاد در بین هواداران چند نارنجک ترکید نکته جالب اینکه سایر هواداران شعار حمایت،‌ حمایت سر دادند.

* در پایان بازی هواداران موج مکزیکی راه انداختند و شعار پرسپولیس قهرمان میشه سر دادند.

* با وجود اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد اما همچنان تماشاگران در وزشگاه بودند و شعار قهرمانی سر می دادند ضمن اینکه هواداران فولاد نیز با وجود شکست تیم خود را تشویق می‌کردند.

* در دقیقه پایانی مسابقه  در یک صحنه کمک داور اوت اعلام کرد اما ترکی اعتقاد داشت که توپ به نفع فولاد به کرنر رفته که این موضوع اعتراض نیمکت‌نشینان و بازینان پرسپولیس را به همراه داشت.

* بازیکنان پرسپولیس پس از پایان مسابقه به سمت هواداران رفتند و بنگر نیز لباسش را به یکی از بازیکنان فولاد اهدا کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)