خبرگزاری پرسپولیس : همزمان با انشار خبر مذاکره پرسپولیس با مصطفی دنیزلی برای جانشینی مانوئل ژوزه روزنامه حریت ترکیه مدعی شد مصطفی دنیزلی به پرسپولیس باز نخواهد گشت.

حریت ترکیه در این خصوص نوشت: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در تلاش است مانوئل ژوزه را به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار کند، از مصطفی دنیزلی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی سرمربی پرتغال نام برده است اما دنیزلی که فصل گذشته به دلیل مشکلات خانوادگی پرسپولیس را ترک کرد قصد بازگشت به این تیم را ندارد و بار دیگر به ایران نخواهد رفت.

همچنین سایت خبری الیوم مصر با اشاره به احتمالی جانشینی مصطفی دنیزلی به جای مانوئل ژوزه نوشت: مصطفی دنیزلی که پس از جدایی از پرسپولیس با هیچ تیمی به صورت رسمی همکاری نکرده است اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی از باشگاه پرسپولیس ندارد.

الیوم السابع در ادامه می نویسد: مطبوعات ایران از دنیزلی به عنوان جدی ترین گزینه هدایت پرسپولیس یاد می کنند اما او می گوید هنوز پیشنهادی از سوی مسئولان این باشگاه به دستش نرسیده است. سرمربی ترکیه ای پرسپولیس را خانه خودش می داند و معتقد است اگر بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم بهترین عملکرد خود را ارائه کنند، پرسپولیس به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)