با توجه به ۲ پیروزی متوالی پرسپولیس برابر حریف عربستانی‌اش و وضعیت تیم‌های دیگر در این گروه صعود تیم گل‌محمدی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.

در شرایطی که نزدیکی امتیازات در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شده همه تیم‌های این گروه روی کاغذ شانس صعود داشته باشند اما به نوعی می‌توان شانس زیادی را برای پرسپولیس متصور شد.

با این شرایط پرسپولیس در صورت صعود در مرحله بعدی این رقابت‌ها (مرحله یک هشتم نهایی) می‌بایست با تیم‌های گروه D (که از ایران تیم سپاهان در آن حضور دارد) بازی کند. در این گروه النصر عربستان پس از پیروزی برابر سپاهان ۱۰ امتیازی شده و صعودش را به دور بعد مسجل کرده و با توجه به دیدارهایی که السد قطر و العین امارات دارد، برای صدرنشینی تلاش می‌کند.

تلاش السد، امید کمرنگ سپاهان!

این درحالی است که نماینده کشور میزبان این رقابت‌ها یعنی تیم السد قطر اکنون با کسب ۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و در ۲ بازی پیش روی خود باید به مصاف النصر و سپاهان برود. این در شرایطی است که سپاهان با ۳ امتیاز سوم است و برای امید صعود به پیروزی برابر السد و العین چشم دوخته است.
بیشتر بخوانید:

النصر یا السد؟!

گفتنی است، تیم العین با یک امتیاز امیدی برای صعود ندارد با توجه به شرایط موجود و شانس کم سپاهان برای صعود، اگر تیم گل‌محمدی بتواند جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد، باید به دیدار السد قطر یا النصر عربستان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)