هفته پایانی لیگ برتر فوتبال عربستان برگزار شد.

نتایج نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته پایانی لیگ برتر این کشور به شرح زیر است:

تیم الهلال حریف شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته پایانی لیگ عربستان مقابل رقیب خود الشباب با نتیجه دو بر یک پیروز شد. تیم الهلال فصل را با رتبه نخست به پایان رساند.

تیم النصر رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته پایانی لیگ عربستان حریف خود الاتفاق را با نتیجه سه بر دو شکست داد. تیم النصر عربستان فصل را با رتبه دومی به پایان رساند.

تیم الاهلی رقیب استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته پایانی لیگ عربستان حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. تیم الاهلی عربستان فصل را با رتبه سومی به پایان رساند.

تیم التعاون حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته پایانی لیگ عربستان توانست رقیب خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. تیم التعاون عربستان فصل را با رتبه دوازدهمی به پایان رساند.

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و التعاون با توقف در این مسابقه به پلی‌آف بقا در لیگ حرفه‌ای عربستان می‌رفت، در لحظات پایانی موفق به کسب پیروزی خانگی مقابل الفیحاء شد.

التعاون در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده مسابقه روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و شوت تک‌ضرب محمد السهلاوی دروازه الفیحاء را باز کرد و توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کند تا ۳۵ امتیازی شود و با صعود به رده دوازدهم جدول در لیگ حرفه‌ای عربستان بماند.

 

تیم التعاون عربستان روزهای سه‌شنبه و جمعه هفته آینده در سومین و چهارمین بازی گروه C لیگ قهرمانان به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت؛ این تیم سعودی در دو بازی اخیر آسیایی خود صاحب ۶ امتیاز شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)