مس رفسنجان یکی از ۲ تیمی است که در پنج بازی اخیر شکست نخورده و فقط یک بار در خارج از خانه طعم باخت را چشیده است.

تیم فوتبال پرسپولیس باید روز سه شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس رفسنجان برود. جدال با یک تیم تازه لیگ برتری شده که در حال حاضر اوضاع بسیار خوبی دارد و در ۹ هفته اخیر فقط یک شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است.

شاگردان محمد ربیعی به همراه آلومینیوم اراک که دست بر قضا هر ۲ تازه وارد هستند تنها تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌روند که در پنج بازی گذشته‌شان شکست نخورده‌اند. آلومینیوم سه تساوی و ۲ برد داشته و مس به سه برد و ۲ تساوی دست پیدا کرده تا از ۱۵ امتیاز ممکن ۱۱ امتیاز نصیبش شود. مسی‌ها در ۲ بازی اخیر گل هم نخورده‌اند و سه کلین شیت در پنج بازی پیشین برای آنها به ثبت رسیده است.

نماینده استان کرمان یک رکورد جالب دیگر هم دارد. آنها بعد از اینکه در هفته نخست با بدشانسی و خراب کردن چندین موقعیت مسلم به استقلال باختند در ۶ بازی بعدی‌ خارج از خانه‌شان هیچ شکستی را نخورده‌اند و به سه برد و سه تساوی دست پیدا کرده‌اند. مس در ۲ بازی خارج از خانه آخر خود توانست از سد تیم‌های پیکان و شهرخودرو بگذرد و حالا بار دیگر به ورزشگاه آزادی برمی‌گردد.
بدون تردید این مس از آن مسی که در هفته اول به مصاف استقلال رفت، به مراتب بهتر و پخته‌تر شده است. باید دید تیم یحیی که در خانه جزو بهترین تیم‌های لیگ بوده و شکستی را نداشته در این دیدار عقب افتاده مقابل یک تیم تازه لیگ برتری شده دیگر چه می کند.

مس رفسنجان در یکی از بازی‌های دوستانه پیش فصل خود هم موفق شد پرسپولیس را در تهران شکست دهد.

پرسپولیس در صورت پیروزی از رده چهارم به رده سوم می‌رسد و شانسش برای قهرمانی در نیم‌فصل بیشتر می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)