حسابرسان وزارت ورزش وجوانان به مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تا ظهر فردا ( یکشنبه)مهلت دادندکه مدارک درخواست شده را به آنها تحویل دهد.

بک منبع آگاه روز شنبه با اعلام این مطلب به ایرنا افزود : میزان درآمد از محل حامیان مالی، مجموعه درآمدهای دیگر غیر از اعتبارت اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش و جوانان و ریزقرارداد بازیکنان استقلال از جمله مواردی است که علی فتح الله زاده باید تا ظهر فردا در اختیار حسابرسان وزارت ورزش و جوانان قرار دهد.

وی اظهار داشت: حسابرسان رسمی وزارت ورزش و جوانان چندی پیش از مسوولان باشگاه استقلال خواسته بودندتامدارک موردنیازبرای تکمیل حسابرسی را در اختیار آنها قرار دهد اما این مهم تاکنون رخ نداده است.

وی افزود:براین اساس، علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال تا ظهر فردا (یکشنبه) مهلت دارد که مدارک مورد نیاز رادر اختیار حسابرسان وزارت ورزش و جوانان قرار دهد.

گفته می شود پس از ارایه مدارک مورد نیاز، نتیجه حسابرسی مالی باشگاه استقلال تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال جمعه شب (دیشب) پس از شکست تیم استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز و از دست رفتن قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از شفاف سازی مسایل مالی در این باشگاه طفره رفت.

«علی فتح الله زاده» که در دو سال اخیر بارها از استعفاء و کنار رفتن از مدیریت باشگاه استقلال سخن گفته است جمعه شب نیز بار دیگر اعلام کرد که پس از دو بازی آینده آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا از مدیریت این باشگاه کناره گیری می کند.

«امیررضا خادم» معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس امروز (شنبه)درخصوص شفاف سازی مسایل مالی باشگاه استقلال اعلام کرده است: تکلیف استقلال تقریبا نهایی شده و فکر می کنم تا چند روز آینده مسایل مالی آن کاملا به صورت شفاف در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.براساس ملاحظاتی که داریم نتایج بررسی ها را اعلام می کنیم و اقدامات مورد نیاز هم انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)