پرسپولیس در سه سال و دو ماه و پانزده روز گذشته مقابل استقلال شکست ناپذیر بوده است.

آخرین بازی که استقلال مقابل پرسپولیس در جریان بازی به پیروزی رسید به تاریخ دهم اسفند ٩۶ برمی گردد که آبی پوشان با سرمربیگری شفر با تک گل غفوری به شکست پرسپولیس دست پیدا کردند.

پس از آن تاریخ تا به امروز آبی پوشان پایتخت موفق به شکست پرسپولیس در جریان بازی در دربی ها نشده اند تا رکورد شکست ناپذیری تیم پرسپولیس در دربی حیثیتی به ٣ سال و دو ماه و ۱۵ روز برسد.

امشب هم سرخ ها در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر موفق شدند با تک گل آل کثیر استقلال را شکست دهند تا صدرنشین لیگ برتر شوند.

همچنین آخرین شکست استقلال مقابل پرسپولیس به روز ۳۱ شهریور سال ۹۸ باز می گشت که سرخپوشان پایتخت توانستند با یک گل شاگردان آندره استراماچونی را شکست بدهند.

یحیی گل محمدی هم به عنوان سرمربی تاکنون چهار بار دربی سرخابی‌ها تجربه کرده بود که با وجود شایستگی برای برد تا دقایق آخر در بعضی بازیها هر چهار تقابل قبلی با تساوی به پایان رسیده بود.

یک تساوی یک بر یک و سه تساوی دو بر دو ماحصل ۴ حضور قبلی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس در دربی سرخابی ها بود اما در این بازی گل محمدی طعم پیروزی در دربی به عنوان سرمربی را چشید اما مجیدی هنوز موفق به شکست پرسپولیس در دربی نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)