پرسپولیس نیوز : مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: گر فردی نقص مدارک و یا سوابق داشته باشد دال بر رد صلاحیت شدنش نیست؛ این مشکل برای آقای عزیزی خادم وجود دارد ولی ما هنوز در حال بررسی هستیم.

رضا حسنی خو درباره تغییر روز برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از 11 اردیبهشت به 19 این ماه اظهار داشت: من اصلا از این موضوع خبر ندارم و همین الان از زبان شما شنیدم. شاید دوستان صلاح دیده اند که در این تاریخ برگزار شود بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منطقی است وزارت ورزش و شخص او از تغییر روز برگزاری انتخابات اطلاعی نداشته باشد؛ خاطرنشان کرد: خیر هیچ ایرادی ندارد. نباید که ما از همه مسائل خبر داشته باشیم. انشاالله انتخابات به خوبی و خوشی برگزار شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه تاریخ جدید اعلام شده برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مصادف شده است با هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران اذعان داشت: این مساله باید بررسی شود. طبیعتا به دلیل برگزاری بازی های لیگ برتر و عدم حضور مدیران لیگ برتری و همچنین روسای هیات ها باید این مساله مورد بازبینی مجدد قرار بگیرد چرا که غیرمنطقی است.

وی درباره شایعه های مطرح شده مبنی بر رد صلاحیت و یا عدم رد صلاحیت شدن عزیزمحمدی و عزیزی خادم تصریح کرد: ما هنوز در حال بررسی هستیم و هیچ چیزی را به صورت قطعی اعلام نکردیم. در ضمن اگر فردی نقص مدارک و یا سوابق داشته باشد دال بر رد صلاحیت شدنش نیست. این مشکل برای آقای عزیزی خادم وجود دارد ولی ما هنوز در حال بررسی هستیم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره نهایی شدن قرارداد جیووا با تیم ملی ایران برای تهیه البسه تیم ملی بیان داشت: تا آنجایی که من اطلاع دارم قرار بود این قرارداد نهایی شود. قبلا هم گفته بودم که وزارت ورزش حساسیتی بر روی نام برند تیم ملی ندارد و فقط حساسیت ما بر روی این مساله بود که همه چیز طبق روال قانونی انجام شود و در نهایت بهترین سود و بالاترین کیفیت نصیب فدراسیون فوتبال و تیم ملی شود.

حسنی خو در پایان در پاسخ به شایعه به وجود آمده اگر به هر دلیلی کارلوس کی روش با تیم ملی به توافق نرسد؛ برانکو ایوانکوویچ گزینه پیشنهادی وزارت ورزش برای پست سرمربیگری تیم ملی خواهد بود گفت: من اطلاعی از این حرف که شما می زنید ندارم. در ضمن فدراسیون باید برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد. اگر آنها بخواهند ما پیشنهاد می دهیم اما تاکنون از ما نخواستند. از طرفی چون آنها هنوز از ما درخواستی نداشته اند روی هیچ گزینه ای از جمله برانکو ایوانکوویچ فکر نکرده ایم و این شایعه را تکذیب می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)