خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال گفت: از دو بازیکن پرسپولیس و استقلال در دربی ۷۶ تقدیر می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص دعوت محسن مسلمان و تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و استقلال گفت: قطع نظر از پوزش مسلمان از سوءتفاهم پیش آمده در اطلاعیه‌ای که توسط باشگاه ذوب آهن ارائه شد، این بازیکن باید فردا-دوشنبه نهم بهمن ماه در کمیته انضباطی حضور یابد و در خصوص رفتار خود توضیح دهد.

وی در ادامه در خصوص تخلفات بازی پرسپولیس و استقلال گفت: از نظر انضباطی به غیر از چند مورد رفتار غیر ورزشی، کارنامه شهرآورد عالی بود که جا دارد از تماشاگرانی که با آرامش کامل و شور و نشاط در ایام هفته وحدت در ورزشگاه آزادی حضور داشته، تشکر کنم. همچنین از عوامل اجرایی بازی و عوامل دو تیم به ویژه نیروی انتظامی و امنیتی و همچنین شهردای منطقه 21  تشکر می‌کنم.

وی افزود: چند مورد برفتار غیر ورزشی، اهانت و پرتاب مواد محترقه وجود داشت که طبق آن رای خود را صادر خواهیم کرد. با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اتفاقی مشابه(جریمه مالی سنگین برای سپاهان) جریمه‌های سنگینی در نظر گرفته، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص تصمیم جدی می‌گیرد.ضمن اینکه یک بازیکن از تیم پرسپولیس و یک بازیکن از تیم استقلال از سوی کمیته انضباطی تشویق می شوند که به زودی رای مربوط به تخلف  و تشویق بازیکنان اعلام می ‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)