پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی درباره محرومیت قاسم دهنوی گفت: آنچه باعث شده بگوییم دهنوی رفتار غیرورزشی داشته امضا و اثرانگشت او در مستندات دو باشگاه است.

چهارم تیر نخستین فرصت کاری ما برای رسیدگی به این پرونده است.

 اسماعیل حسن‌زاده در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پرونده قاسم دهنوی و زمان رسیدگی به آن گفت: همان طور که اعلام کردم آن چه از نظر کمیته انضباطی قابل رسیدگی است، رفتار غیرورزشی بوده که مدیران دو باشگاه را به جان هم انداخته است. حتی امروز دو نفر از نمایندگان دهنوی به کمیته انضباطی آمدند و وقتی 10 دقیقه توضیحات من را شنیدند، قانع شدند که رفتار دهنوی در این راستا غیرورزشی و قابل رسیدگی است.

وی در واکنش به اینکه چرا زمان رسیدگی به این پرونده را 4 تیر تعیین کرده و بهتر نبود برای دور نماندن این بازیکن از تمرین ها آن را زودتر تعیین می‌شد، اظهار کرد: معمولا در دستور موقت‌ها زمان‌های طولانی‌تری را برای رسیدگی به پرونده تعیین می‌کنند. از نظر ما 4 تیر نسبت به سایر پرونده‌ها زود هم هست. اصلا تا آن زمان تنها روز مفید کاری خالی که می‌توانیم برای این کار اختصاص دهیم، همین زمان بود.

حسن‌زاده در واکنش به اینکه دهنوی مدعی شده پرسپولیسی‌ها در قرارداد او دست برده‌اند، گفت: اصلا به موضوع قرارداد او هنوز وارد نشده و طبعا رسیدگی هم نکرده‌ایم.

رییس کمیته انضباطی گفت: آنچه به ما ثابت می‌کند، رفتار دهنوی غیرورزشی بوده امضا و اثرانگشت او در مستندات ارایه شده از سوی هر دو باشگاه است.

رییس کمیته انضباطی در واکنش به اینکه آیا در رسیدگی‌های انضباطی قرارداد داخلی بازیکنان با باشگاه‌ها را هم ملاک قرار می‌دهد، گفت: ملاک ما در حال حاضر ثبت قرارداد بازیکنان در هیات‌های فوتبال است. ملاک ما هنوز آیین‌نامه جدید نقل و انتقالات نیست؛ ضمن اینکه آیین‌نامه جدید بیشتر بر شرایط عقد قرارداد با بازیکنان و نحوه فعالیت باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات دلالت دارد.

حسن‌زاده در پاسخ به اینکه آیا همچنان بر سر موضعش ایستاده‌ و باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قراردادهایشان را ندارند، اظهار کرد: بله همینطور است و رییس و مسوولان فدراسیون هم از این کار حمایت کرده‌اند. البته من برای اولین بار اعلام می‌کنم که راهکاری برای حل این موضوع وجود دارد و آن را پیشنهاد داده‌ام. گفته‌ام مثلا می‌توانند از محل درآمدهای باشگاه‌ها در سازمان لیگ از فصل آینده مبلغی تعیین و برای این کار اختصاص داده شود. خوشبختانه برخی باشگاه‌ها از جمله ملوان قدم‌های خوبی برای حل و فصل بدهی‌هایشان برداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)